ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تعاملات جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان هرمزگان افزایش می یابد

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه معاونین پژوهشی، فناوری مرکز رشد این واحد با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 بازخبر/ محمد دل پسند در این دیدار گفت: در طول این مدت همکاری، فعالیت های خوبی صورت گرفته و قطعا با ادامه این همکاری ها و تعاملات می توانیم جهت آموزش جوانان و اشتغالزایی گام های موثری برداریم.

وی افزود: آمادگی داریم که در زمینه های پژوهشی،  آموزش، فناوری و اشتغال با اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها بهره ببریم.

دلپسند ضمن یادآوری همکاری های فی مابین در سال های گذشته، عنوان کرد : اجرای این طرح ها و فعالیت ها برای جوانان باعث ایجاد اشتغال زایی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در قالب طرح منش در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال می‌تواند جوانان ما را در حوزه کارآفرینی، شکل گیری استارتاپ ها، تشکیل شرکت های دانش بنیان و اشتغال سوق دهد تا از توانمندی های کسب شده بهره مند شوند.

 مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار گفت:سند تحول ورزش استان با استفاده از صاحب نظران، کارشناسان و متخصصین تدوین می شود و آمادگی تعامل با جهاددانشگاهی جهت توانمندسازی جوانان داریم.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزش وجوانان استان با جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی و رویدادهای کارآفرینی داشته و سعی داریم این تعاملات را بیش از بیش ادامه دهیم.

مهری خادمی نسب، افزود : طرح منش،طرح سرباز مهارت و …ازجمله فعالیت ها و برنامه هایی بوده که در سال های گذشته با همکاری ۲ دستگاه انجام شده که توسعه مهارت در بین جوانان بسیار موثر بوده است.
وی، ادامه داد: جهت اشتغالزایی،  آموزش مهارت جوانان و شناسایی افراد خلاق و طرح های فناورانه باید فعالیت ها و برنامه های زیادی را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: خانه جوان بندرعباس در دست ساخت است و پیگیریم هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های دو دستگاه در جهت توسعه مهارت جوانان جهت اشتغالزایی بهره ببریم و مجموعه ورزش و جوانان همچون گذشته این آمادگی را دارد که با جهاددانشگاهی در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و اشتغال تعامل و همکاری کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *