چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

تعاملات جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان هرمزگان افزایش می یابد

رییس جهاددانشگاهی استان هرمزگان به همراه معاونین پژوهشی، فناوری مرکز رشد این واحد با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

 بازخبر/ محمد دل پسند در این دیدار گفت: در طول این مدت همکاری، فعالیت های خوبی صورت گرفته و قطعا با ادامه این همکاری ها و تعاملات می توانیم جهت آموزش جوانان و اشتغالزایی گام های موثری برداریم.

وی افزود: آمادگی داریم که در زمینه های پژوهشی،  آموزش، فناوری و اشتغال با اداره کل ورزش و جوانان همکاری داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها بهره ببریم.

دلپسند ضمن یادآوری همکاری های فی مابین در سال های گذشته، عنوان کرد : اجرای این طرح ها و فعالیت ها برای جوانان باعث ایجاد اشتغال زایی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در قالب طرح منش در بازه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال می‌تواند جوانان ما را در حوزه کارآفرینی، شکل گیری استارتاپ ها، تشکیل شرکت های دانش بنیان و اشتغال سوق دهد تا از توانمندی های کسب شده بهره مند شوند.

 مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار گفت:سند تحول ورزش استان با استفاده از صاحب نظران، کارشناسان و متخصصین تدوین می شود و آمادگی تعامل با جهاددانشگاهی جهت توانمندسازی جوانان داریم.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزش وجوانان استان با جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی و رویدادهای کارآفرینی داشته و سعی داریم این تعاملات را بیش از بیش ادامه دهیم.

مهری خادمی نسب، افزود : طرح منش،طرح سرباز مهارت و …ازجمله فعالیت ها و برنامه هایی بوده که در سال های گذشته با همکاری ۲ دستگاه انجام شده که توسعه مهارت در بین جوانان بسیار موثر بوده است.
وی، ادامه داد: جهت اشتغالزایی،  آموزش مهارت جوانان و شناسایی افراد خلاق و طرح های فناورانه باید فعالیت ها و برنامه های زیادی را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: خانه جوان بندرعباس در دست ساخت است و پیگیریم هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های دو دستگاه در جهت توسعه مهارت جوانان جهت اشتغالزایی بهره ببریم و مجموعه ورزش و جوانان همچون گذشته این آمادگی را دارد که با جهاددانشگاهی در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و اشتغال تعامل و همکاری کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *