ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

انواع پله دوبلکس فلزی

پله دوبلکس بخش اصلی از گزینه های دکوراسیون ویلای دوبلکس می باشد.پس به دلیل اهمیت بالای این محصول باید در اجرایش سنگ تمام گذاشت.

بازخبر/پله دوبلکس بخش اصلی از گزینه های دکوراسیون ویلای دوبلکس می باشد.پس به دلیل اهمیت بالای این محصول باید در اجرایش سنگ تمام گذاشت.حال چگونه این انتخاب را از بین انواع مختلف پله دوبلکس انجام دهیم.شما به راحتی می توانسد با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید سازندگان پله دوبلکس به دلیل تجربه بالای خود در ساخت راه پله می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند که کدام مدل از پله دوبلکس به فضای شما بهتر می شیند یا قابل اجرا می باشد حال اگر شما از قبل یک مدل مثلا پله گرد را برگزیده اید. هیچ عیبی ندارد ما قادریم تا جایی که می شود در میزان و محیط فضای ایجاد شده شما برای ساخت پله دوبلکس دستی نبریم.

و مطابق با همان فضا برایتان راه پله ای فلزی طراحی و اجرا کنیم قدرت پله دوبلکس به قدری بالا می باشد  که بر روی قیمت نهایی ساختمان دوبلکس شما تاثیری مثبت خواهد داشت یا همین طور بر سرعت فروش آن یعنی ویلاهای لاکچری از پله دوبلکس سلطنتی استفاده کرده اند زودتر از مابقی ویلاهای دیگر فروش خواهند رفت.هر چقدر هم اختلاف قیمت داشته باشند یعنی قیمت آن ها گران تر باشد حال برویم بر سر موضوع که انواع پله دوبلکس فلزی می باشد.

پله گرد دورلوله:

اگر فضای شما کم جا یا کوچک متراژ می باشد مثل مغازه های کوچک و واحد های آپارتمانی کم متراژ در مغازه اگر حتی متراژ شما از 20 متر هم کمتر باشد یا واحد آپارتمانی از 40متر هم کوچک تر باشد بهترین گزینه ساخت پله گرد حول محور می باشد از این رو کمتر از سایر مدل های دیگر فضا را اشغال می کند و همین طور یک مجسمه دکوراتیو زیبا در منزل یا محل کار شما خواهد بود اگر بخواهید از لحاظ قیمتی هم این مدل زیبا و شیک رابسنجید بهترین قیمت را نسبت به ظاهر مدرن و جذاب خود دارد به نوعی ارزان ترین مدل از انواع پله دوبلکس چوبی می باشد به دلیل بحث دکوراتیو بودن آن وزن سازه تا حد بالایی کاهش می یابد ولی ذره ای از قدرت آن کم نخواهد شد،و دلیلش ستون مرکزی این پله است که به صورت قرص و محکم در زمین جایگذاری شده است و نوار محیطی که از بیرون به وسیله ورق های آهنی به دور کف پله ها کشیده شده است.

پله پیچ دو محور ورق:

از مدل قبلی گران تر می باشد نمی توانیم بگوییم زیباتر و دلیل گرانی قیمت آن هم وزن بالای این سازه آهنی می باشد ولی از حق نگذریم تردد و رفت و آمد برروی پله پیچ دو محور ورق راحت تر از پله گرون دور لوله می باشد و آن هم به خاطر بزرگی ابعاد در این راه پله است ورق های شاسی اصلی در اتمام کار باید حتما به وسیله چوب کاور شوند. چون جلوه و نمای خوبی نخواهد داشت.

راه پله گرد دو محور باکس:

دقیقا شبیه مدل دو محور ورق است با این تفاوت که ما ورق شاسی را به باکس های ضخیم و توخالی تبدیل کرده ایم قیمت گران تر از مدل های قبلی می باشد در این مقاله هر چقدر در انواع پله دوبلکس فلزی به جلو می رویم قیمت ها به ترتیب افزایش پیدا خواهند کرد پس دیگر نیازی نمی بینم که در هر پاراگراف این را توضیح دهیم.مزیت پله گرد دو محور باکس بدون لرزش یا کم لرزش بودن این سازه است درست است داخل باکس های شاسی توخالی است.ولی سازنده از تسمه هایی به صورت ضبدری استفاده کرده است.مطابق با اصول مهندسی که لرزش راه پله را تا حد بالایی می گیرد این مدل دیگر نیازی نمی باشد که شاسی فلزی آن به وسیله متریال گران قیمت چوب کاور شود.

چون ضخامت باکس خودش بین 5 الی 6 سانتی متر است و فقط می بایست به وسیله چوب یا هر متریال دیگری از جمله شیشه ،سنگ یا پلاستیک های فشرده  سطح بالایی کف پله ها یعنی جایی که پای ما با آن تماس مستقیم دارد را کاور چوب کنند.

تک محور کنسولی:

محور های بغل کف پله در این مدل جایشان را به زیر کف پله در قسمت وسط داده اند.ولی مگر کف پله بر روی این شاسی مرکزی به صورت تراز قرار می گیرد.بله ما با استفاده از دستگاه برش سی ان سی محل قرار گرفتن کف پله ها را به صورت شیار هایی در می آوریم و هر کف پله بر روی یک شیار قرار می گیرد.حال ما دو شاسی نزدیک به هم در وسط کف پله داریم پس باید برای بالا بردن قدرت راه پله این دو شاسی را به هم متصل کنیم و تشکیل یک کنسول بدهیم که در اکثر مواقع فاصله عرضی این کنسول وسط بین 20الی30 سانتی متر می باشد. حال هر چقدر دایره پله گرد ما قطرش بیشتر باشد.باید عرض این کنسول و ضخامت ورق های تشکیل دهنده آن هم بیشتر باشد.

فاق شاسی هم نکته بسیار مهمی در اجرای پله گرد تک محور کنسولی می باشد.که نباید نادیده گرفته شود هر چقدر عرض کنسول است ارتفاع فاق شاسی هم باید تقریبا به همان ابعاد باشد.تا از لرزش پله گرد فلزی تا حد بالایی بکاهد حال این کار اتفاق لفتاد ولی باز بین 5الی 7 درصد پله پیچ ما لرزش داشت باید چه کاری انجام داد تا لرزش به کلی گرفته شود باید از پاشنه برای راه پله خود استفاده کرد.پله گرد نوربخش کلیه این موارد را به صورت خودکار در نظر خواهد داشت و محصول بیرون آمده از زیر دست این شرکت واقعا بی همتا یا کم نظیر می باشد.

رنج قیمتی انواع پله دوبلکس فلزی:

از اولین مدلی که نامش در این مطلب ذکر شده است.تا آخرین مدل از هر متر ارتفاع 4 میلیون تومان شروع قیمت داریم.تا هر متر ارتفاع 13میلیون تومان مدل های متنوع زیاد تری هم توسط پله دوبلکس نوربخش اجرا می شود ولی در این مقاله وقت توضیح دادن در مورد همه انواع  پله دوبلکس فلزی نمی باشد.کلام آخر اینکه اگر قصد اجرای راه پله پیچ فلزی را دارید بهتر است به صورت تلفنی هم که شده از ما مشورتی بگیرید.حتی اگر قصد سفارش اجرای محصول را هم به ما ندارید.ولی نمی توانید در بالا بردن علم و دانش خود در زمینه ساخت و قیمت پله دوبلکس مثبت عمل کرده باشید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *