ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آغاز ثبت‌نام پذیرش در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس خبر داد و گفت: ۳ رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته این مرکز ارائه می‌شود.

  بازخبر/بیژن خشنود،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس برای ۸ کد رشته محل از اول تیرماه انجام می‌شود که نسبت به سال گذشته ۳ رشته جدید به آن اضافه شده است.

خشنود با اشاره به اینکه این دانشگاه بنا دارد با رویکرد مهارت‌آموزی، سهم عمده و مؤثری را در اشتغال ایجاد کند و هدف آن جهت‌دهی علمی به رشته‌هایی است که بازار کار دارند، افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» تلاش کرده‌ایم تا رشته‌هایی را ارائه دهیم که بر اساس نیاز بازار باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: تنوع رشته‌ها در این مرکز باعث می‌شود افراد با تحصیل در این رشته‌ها بتوانند مهارت‌آموزی لازم را داشته باشند و فرآیند جذب ایشان در بازار کار تسهیل شود.

خشنود ادامه داد: رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات، کارشناسی تربیت مربی پیش‌دبستانی، مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات، مدیریت امور گمرکی، مهندسی فناوری شهرسازی، کارشناسی حقوق-حقوق ثبتی، مدیریت کسب و کار و مدیریت امور فرهنگی از جمله رشته‌های کارشناسی ناپیوسته است که متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس به نشانی بندرعباس، ابتدای بلوار دانشگاه، جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و یا تماس با شماره‌های ۳۳۶۶۱۲۸۴ و ۰۹۰۵۷۹۰۱۷۰۰ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *