اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

دستگاه قضایی به افتتاح حساب صنایع هرمزگان در استان‌های دیگر ورود کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بسیاری از نهادهای مستقر در هرمزگان حساب‌های بانکی خود را در استان‌های دیگر افتتاح می‌کنند تا اگر منافعی از این محل وجود دار نصیب استان‌های دیگر شود که دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کند.

بازخبر/حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  در دیدار با رئیس دادگستری استان هرمزگان که به مناسبت هفته قوه قضاییه در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن بیان تسلیت سالگرد شهادت بهشتی، اظهارداشت: خون شهید بهشتی نقش بسیار زیادی در حفظ و حراست از انقلاب و دفع دسیسه‌های ضد انقلاب داشت.

وی، عدالت را مبنای حاکمیت دینی اسلام دانست و عنوان کرد: بخش اعظمی از ملزومات تحقق عدالت در جامعه توسط دستگاه قضایی فراهم می‌شود و جامعه نیز در حوزه تحقق عدالت و سلامت اداری از دستگاه قضایی توقع دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به نقش دستگاه قضایی در زدودن فقر استان هرمزگان، ابراز کرد: فاصله استان هرمزگان با استان‌های دیگر به قدری زیاد است که برای برقراری عدالت و پوشش کاستی‌ها باید در توزیع بودجه مورد توجه ویژه مسئولین باشد تا اتفاقات مثبتی در حوزه کاهش فاصله فلاکت هرمزگان با سایر استان‌ها رقم بخورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به آسیب‌های اقتصادی و زیست محیطی وجود برخی از صنایع در استان هرمزگان، تصریح کرد: بسیاری از نهادهای مستقر در هرمزگان حساب‌های بانکی خود را در استان‌های دیگر افتتاح می‌کنند تا اگر منافعی از این محل وجود دار نصیب استان‌های دیگر شود که دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دستگاه قضایی برای افزایش درآمدهای استان هرمزگان از طریق پیگیری برای پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و پرداخت مالیات درون استان می‌تواند نقش مهمی در کاهش فقر استان داشته باشد که خوشبختانه اقدامات خوبی در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: سیاست‌های مختلفی در راستای ایجاد تحول در دستگاه قضایی اتخاذ شده است که باید ساز و کار روشنی برای اجرای این سیاست‌ها تدوین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تشریح کرد: نظارت بر عملکرد مدیران و قضات از اهمیت ویژه‌ای برای تحقق اهداف تحول آفرین قوه قضایی برخوردار است که باید مورد تاکید دادگستری هرمزگان نیز قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از جرم، ابراز کرد: پیشگیری از جرم یک امر فراقوه‌ای است چراکه گلوگاه‌های پیشگیری از جرم در نهادهای مختلفی قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر همکاری و ام‌افزایی میان قوای سه‌گانه، تصریح کرد: هرچه مقدار رابطه سه قوه بیشتر شود، به همان اندازه روند ارائه خدمات در نهادهای مختلف کمتر می‌شود و کیفیت نیز ارتقاء می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *