اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هشدارهای پلیس فتا هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع کلاهبرداری پیامکی

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع کلاهبرداری از طریق پیامک برای شهروندان ، توصیه های پیشگیرانه لازم را ارائه کرد.

بازخبر/سرگرد احسان بهمنی  بیان کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک تحت عناوین خاص اقدام به سرقت اطلاعات مهم هموطنان می کنند.

وی در خصوص نحوه و شیوه کلاهبرداری توسط مجرمان بیان کرد: کلاهبرداران در ابتدا پیامکی برای شهروندان ارسال می کنند که در این پیامک یک آدرس درج شده که شهروند پس از مراجعه و کلیک بر روی آدرس وارد صفحه تحت عنوان صفحات فیشینگ می گردد و از این طریق کلاهبردار اطلاعات بانکی افراد را سرقت و اقدام به برداشت غیر مجاز و سرقت از حساب بانکی آنان می کند.

این مسئول انتظامی با هدف پیشگیری از وقوع کلاهبرداری به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد: در هیچ شرایطی بر روی هیچ آدرسی بر روی پیامک هایی که برای آنان ارسال می شود کلیک نکرده و مطمئن باشند به طور چنانچه بانکی بخواهد به هردلیل به آنان هدیه ای پرداخت کند حساب بانکی و اطلاعات هویتی آنها را در اختیار دارد و می تواند مبلغ هدیه را به راحتی به حساب آنان پرداخت کند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان تأکید کرد: تمام پیامک هایی با این عناوین که برای شهروندان ارسال می شود کلاهبرداری، سرقت و یا فیشینگ می باشد و لازم است شهروندان تحت هیچ شرایطی بر روی این آدرس ها کلیک نکرده و به آن توجه نکنند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *