ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استقبال دانش آموزان مدارس استثنایی هرمزگان از پویش صحن حرم، مدرسه ام

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان استان هرمزگان گفت: در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایت www.ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندک در ساخت مدارس سهیم شده‌اند.

بازخبر/سید فخرالدین هاشمی صبح دیروز (۵ تیرماه) اظهار کرد: از ابتدای پویش “صحن حرم، مدرسه ام” تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در این پویش شرکت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد بیشترین مشارکت را در پویش صحن حرم، مدرسه ام داشته اند، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایت www.ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندک در ساخت مدارس سهیم شده‌اند.

هاشمی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند ازطریق وب سایتwww.ajorBajor.ir و یا کانال مهر مدرسه در شبکه شاد،در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کار خیر و خیرخواهی ریشه در فرهنگ اسلامی- ایرانی دارد، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی اقشار جامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان و کسبه، کارمندان و … در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *