ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برگزاری ۳ هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم/ پیش‌رویداد نخستین هم‌آفرینی برگزار شد

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری ۳ هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم در تابستان امسال خبر داد.

بازخبر/ایوب زارعی با اعلام این خبر گفت: هم‌آفرینی به عنوان فرآیندی برای ایجاد نوآوری و ارزش با استفاده از مشارکت تمامی فعالان، خدمات‌دهندگان و کاربران یک پدیده اجتماعی و اقتصادی در نظرگرفته می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌آفرینی قشم در حوزه گردشگری نیز با هدف ارتقای این صنعت در جزیره برای دستیابی به پیشرفت متوازن به واسطه درگیر کردن و مشارکت تمامی افراد مرتبط شکل خواهد گرفت.

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: پیش رویداد نخستین هم‌آفرینی جزیره جهانی قشم با حضور فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی، جامعه خلاق و دانشگاهیان، گروهی از شهرداران و اعضای شورای شهر، مدیران بخش خصوصی و نمایندگان پارک زیست فناوری، فعالان صنایع خرد و صنایع خلاق برگزار شد.

زارعی یادآور شد: کارگاه های آنلاین در سطح ملی از ۱۱ تا ۱۴ تیرماه و رویداد حضوری از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱در جزیره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی فعالان کسب و کارهای محلی، حوزه گردشگری، بلاگرها، برنامه‌نویسان، صاحبان ایده و افراد خلاق، گرافیست‌ها و طراحان صنعتی می توانند در این هم‌آفرینی شرکت کنند.
به گفته زارعی، دومین هم‌آفرینی جزیره با محور توسعه برندینگ کسب و کارهای محلی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی نیز در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سرپرست مدیریت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: فعالان حوزه گردشگری می‌توانند شهریورماه امسال در سومین هم‌آفرینی با محور توسعه و تحول دیجیتال و دانش بنیان فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی شرکت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *