ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

قیمت خرید عمده انواع پیچ و مهره | پیچ خودکار واشردار | پیچ استوانه | ام دی اف ( MDF )

تولیدی پیچ رویال در سال 1387 توسط آقایان محمود جاویدپور و امیر مهدی جاویدپور بصورت فروشگاه خرده فروشی پیچ و مهره آغاز به کار کرد .

تولیدی پیچ رویال در سال 1387 توسط آقایان محمود جاویدپور و امیر مهدی جاویدپور بصورت فروشگاه خرده فروشی پیچ و مهره آغاز به کار کرد . در طی سال های 87 تا 91 به دلیل نوسانات شدید قیمت مواد اولیه دچار چالش هایی جدی در میسر خود شد اما با تلاش فراوان و حذف هزینه های اضافه توانست به حیات نوپای خود ادامه دهد . در سال 1392 با تکمیل انبار و افزایش تنوع محصولات از خرده فروشی به عمده فروشی تغییر و بصورت جدی وارد عرصه توزیع بار به صنعت شد . در سال 1395 با خرید تعدادی ماشین آلات پیچ سازی و راه اندازی آنها و تولید برخی اقلام خاص و پرمصرف ، از عمده فروش به تولید کننده تبدیل و هم اکنون یکی از قطب های تولید پیچ های استوانه و خودکار و شش گوش ریز در کشور می باشد.

 

 

پیچ خودکار واشردار

پیچ های تولیدی این واحد بازار گسترده ای در داخل کشور دارد که از نمونه آنها میتوان به این موارد اشاره کرد :

صنایع روشنایی

صنایع تولید لامپ ، پروژکتور ، چراغ های پارک

صنایع برودتی و حرارتی

صنایع خودرو سازی

قطعه سازی خودرو

تولید کننده لوستر

تولید کننده اسباب بازی

تولید کننده لوازم آشپزخانه

تولید کننده در و پنجره

تاسیسات

سرمایش و گرمایشی

تهویه

کلید و پریز

قفسه بندی

بسته بندی

مبلمان اداری

مبلمان منزل

کمد و بوفه

صنایع چوبی

پارتیشن های اداری

دکوراسیون داخلی

قیمت واشر فنری

تولید پایه پرچم

تولید لوازم پلیسی

دوربین مدار بسته

تجهیرات پزشکی

تجهیزات نظامی

ابزار و یراق

و ….

پیچ استوانه

پیچ های استوانه به محصولاتی گفته میشود که دارای سری دوسو یا چهارسو بوده و مهره به آنها بسته میشود. این پیچ ها معمولا از قطر 2.5 شروع شده و تا قطر 8 میلیمتر ادامه دارد و گستردگی بسیار زیادی در صنایع مادر کشور دارد . این محصولات به دلیل ماهیتی که دارند نیاز چندانی به سختکاری یا مفتول های فولادی ندارند و به راحتی بسته میشوند . برخی از مصارف این محصولات به شرح زیر می باشد :

صنعت برق

صنعت خودرو و قطعات خودرو

صنعت ساختمان و تاسیسات

لوازم خانگی

تجهیزات پزشکی

و هر محصولی که دارای قلاویز باشد و نیاز به اتصال دو قطعه به هم داشته باشد

پیچ ورشویی

پیچ های ورشویی یا 3.16 (بخوانید سه شانزدهم) دارای مصارف بسیار زیادی در صنایع می باشند و به پیچ 5 دنده درشت هم معروف هستند . این پیچ ها راحتتر بسته شده و سریعتر در محل قرار میگیرند . چون هر دنده این پیچ  در مقایسه با پیچ های ام 5 درشتر بوده و گام بزرگتری دارد ، سریعتر و با دور کمتری بسته می شوند.

این پیچ ها معمولا دوسو هستند اما گاهی مدل های چهارسو آن هم مصرف میشوند. از کاربردهای این محصولات :

پرده و چوب پرده

پرده های حصیری

بست شلنگ

سقف کاذب و پروانه ای

 

پیچ ام دی اف ( MDF )

پیچ های ام دی اف یا پانلی همانطور که از نام آن پیداست برای بستن محصولات ام دی اف به هم استفاده میشود و نیاز به گفتن نیست که چقدر پر مصرف هستند. همانطور که میدانیم تمام محصولات ام دی افی مانند جاکفشی ، کمد ، میز ، صندلی ، تخت ، کتابخانه و هر چیزی در این موارد فقط و فقط با پیچ های ام دی اف قابل اتصال هستند . دنده های درشت و عمق گام زیاد باعث مشود تا پلیسه ها و ضایعات چوب به دور رزوه ها بسته شده و پیچ درجا نچرخد . این محصولات در وب سایت تولیدی پیچ رویال برای فروش موجود است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *