ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خط و نشان پلیس فتا برای شایعه‌سازان زلزله

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس با رصد اطلاعاتی فضای مجازی با شایعه پراکنان و شایعه‌سازان زلزله برخورد می کند

بازخبر/ به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، سرگرد محسن بابایی از برخورد پلیس فتا با شایعه پراکنان و شایعه‌سازان زلزله خبر داد و از مردم خواست، اخبار مربوط به زلزله را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

روی افزود:پس از وقوع زلزله در جزیره کیش افرادی در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، اقدام به نشر محتوای آسیب زای روانی می کنند که توصیه می کنیم از این اقدام دست بردارند.

سرگرد بابایی با بیان اینکه انتشار چنین مطالبی موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، گفت: پلیس فتا با منتشر کنندگان خبرهای کذب و کسانی که با انتشار تصاویر و اخبار جعلی، علاوه بر تشویش اذهان عمومی موجب دامن زدن به شایعات می‌شوند، برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس پلیس فتا کیش از کیشوندان درخواست کرد: با صبر و خویشتن داری از انتشار تصاویر، ویدئوها و مطالبی که امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زند خودداری کرده و با آرامش تمهیدات امنیتی را برای خود و خانواده لحاظ کنند.

به نقل مرکز لرزه نگاری کشور، این زلزله در طول جغرافیایی ۵۴.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۵۲ در عمق ۲۲ کیلومتری زمین رخ داده که این زمین لرزه در ۲۳کیلومتری بندر چارک ، ۲۵کیلومتری جزیره کیش و ۵۵کیلومتری جناج بستک بوده است.

نزدیک ترین مراکز استان به زلزله ۲۱۶کیلومتری بندرعباس و ۳۸۲کیلومتری شیراز فارس بوده و هنوز گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است اما طی ۱۰ روز گذشته این منطقه بارها شاهد زمین لرزه بوده است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *