آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

پیگیر تقویت بنیه مالی باشگاه صنایع هرمزگان هستم

بازخبر/  مهدی دوستی در حاشیه این آیین با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال گفت: این تیم برای حضور در لیگ  برتر حمایت خواهد شد، این تیم و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند که می توانند در عرصه ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفرین باشند. وی با اشاره به برخی کمبودهای سالن […]

بازخبر/  مهدی دوستی در حاشیه این آیین با تبریک صعود تیم صنایع به لیگ برتر فوتسال گفت: این تیم برای حضور در لیگ  برتر حمایت خواهد شد، این تیم و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند که می توانند در عرصه ملی و بین المللی برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به برخی کمبودهای سالن فجر بندرعباس تصریح کرد: سقف این سالن با اعتبار ۴ میلیارد تومان بزودی تعمیر خواهدشد، همچین ۶ کولر ۱۰۰ هزار برای تکمیل دستگاه های سرمایشی نصب می شود.

دوستی در خصوص تامین مالی باشگاه صنایع پشتیبان توسط بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان هرمزگان، بیان کرد: هنوز تزریق مالی قابل توجهی که بتواند به ورزش استان کمک کند انجام نشده اما متولیان امر در حال تلاش و پیگیری هستند که زودتر منابع مالی جمع آوری و شاهد رفع کمبودهای این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت وضعیت تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس توانسته به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول کشور راه یابد ‌و در هر مقطعی نیاز بوده به این تیم کمک شده  و بعد از این هم  کمک خواهیم کرد.

دوستی اضافه کرد: خواهش اصلی ما از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس این است که بر روی مهم‌ترین هدف ما و صعود به لیگ یک کشور تمرکز کند و ما هم حمایت ویژه خواهیم کرد که موفقیت‌های ورزشی استان هرمزگان در سال جاری تکمیل شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *