اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
/فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور/

بسکتبالیست های فولاد هرمزگان جام قهرمانی را بالای سر بردند

تیم فولاد هرمزگان دومین بازی فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت تا جام قهرمانی را بالای به سر ببرد.

بازخبر/ تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در دومین بازی فینال لیگ دسته دوم موفق شد تیم اورتا ساری را شکست دهد و عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کند. در این دیدار که در تالار آزادی تهران برگزار شد شاگردان ناصر عباس زاده موفق شدند با نتیجه ۷۲ بر ۵۷ به پیروزی دست یایند و جشن قهرمانی را در تالار آزادی تهران بر پا کند.

تیم فولاد هرمزگان در بازی اول فینال هم ۶۳ بر ۵۹ مقابل  تیم اورتا ساری به برتری دست یافته بود. تیم فولاد هرمزگان  با کسب یک  پیروزی و یک شکست در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم  بسکتبال باشگاه های کشور علاوه بر این که به لیگ دسته اول کشور راه یافته بود فینالیست لیگ دسته دوم  هم شده بود.

تیم فولاد هرمزگان به عنوان تیم اول گروه جنوب در مرحله یک چهارم نهایی به میزبانی اصفهان در بازی اول با تیم  پارسه گرمسار که عنوان چهارمی گروه شمال را کسب کرد ۷۶ بر ۷۴ به برتری دست یاف. در بازی برگشت فولاد هرمزگان و پارسه گرمسار ۸۶ –  ۸۶ مساوی شدند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم بسکتبال فولاد هرمزگان به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در مرحله نیمه نهایی تیم فولاد هرمزگان به مصاف تیم نخلستان جم تهران رفت.در بازی اول  ٨١ بر ٨٠ بازی را واگذار کرد اما در بازی دوم نیمه نهایی  ٧٦ بر ٧٣ حریف خود را شکست داد تا با تفاضل بهتر به فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور صعود کند.

نوید کهوری، علی شبتاری، ستار دشت پیما، امیر دادی زاده، همایون لشنی،  بنیامین خضری ، آریا جعفری، آرین گردی  تختی، نعمت ناصری،  امیر حسین نادری، یاسین درویش نژاد، امیر علی شبدر، ایلیا امیری توسلی، هومن اسماعیلی، ایلیا میرزایی، علی رفیعی، و یاشار فتایی ۱۷ بازیکن تیم فولاد هرمزگان در این دوره از مسابقات هستند. کادر فنی تیم فولاد را سرپرست محمد زارعی، سرمربی ناصر عباس زاده بندری، کمک مربیان  صادق مصفا و احمد رضا کهورزاده، تدارکات جواد جوذری و پشتیبانی مجید محمدی هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *