اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
نائب رییس هیت فوتبال استان هرمزگان:

هرمزگان پر از استعداد است اما امکانات کمی برای فوتبال بانوان داریم

نایب رییس هیت فوتبال استان هرمزگان گفت: اگر باشگاه‌های فعال در هرمزگان مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کنند ما می‌توانیم حرفی بری گفتن در فوتبال بانوان داشته باشیم.

بازخبر/ کلثوم دارا گفت: در حال حاضر استعدادیابی جوانان و نوجوانان برای تیم ملی بانوان در سرتاسر کشور در حال انجام شدن است.

وی بابیان اینکه علی‌رغم اینکه ما تعداد زیادی فوتبال آموز در استان داریم باید اسامی تعداد محدودی از آن‌ها را برای این استعدادیابی معرفی می‌کردیم، اظهار کرد: ازاین‌رو برای از بین نرفتن حق کسی، سرمربی تیم ملی را به استان دعوت کردیم تا بتوانیم برای انتخاب از ظرفیت تمام ورزشکاران استفاده کنیم به این صورت که تمامی فوتبال آموزان استان برای این استعدادیابی به این مکان بیایند تا انشالله بتوانیم برای تیم ملی انتخابی داشته باشیم.

دارا ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۹۰ فوتبال آموز در حال فعالیت داریم که در طی دو روز در دو رده سنی جوانان و نوجوانان در این استعدادیابی شرکت خواهند کرد.

وی در رابطه با وضعیت فوتبال بانوان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ باشگاهی که در مسابقات فوتبال حضور داشته باشند نداریم و این تنها کاری است که می‌توانیم برای علاقه‌مندان انجام دهیم. ما در استان هرمزگان امکانات کمی را برای فوتبال بانوان داریم.

دارا اظهار کرد: بنده مطمئن هستم که ما می‌توانیم تیم لیگ برتر در فوتبال بانوان هرمزگان داشته باشیم و اگر باشگاه‌ها همت کنند و مدارس فوتبال را راه‌اندازی کنند، علاقه‌مندان زیادی حضور پیدا خواهند کرد که می‌توانند به همه رده‌های فوتبال راه پیدا کنند و هر شهرستانی در استان بتواند تیم فوتبال به ما معرفی کند ما با افتخار با آن‌ها همکاری خواهیم کرد.

نائب رئیس هیات فوتبال هرمزگان عنوان کرد: در حال حاضر در فوتسال بانوان در لیگ‌های دسته سه، دسته دو، دسته یک و لیگ برتر و جوانان فعالیت داریم ولی متأسفانه در فوتبال بانوان این فعالیت را نداریم. بنده مطمئن هستم اگر باشگاه‌ها مدرسه فوتبال را راه‌اندازی کنند ما می‌توانیم حرفی بری گفتن در فوتبال بانوان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ما هیچ حمایتی از بانوانی که پتانسیل خوبی در فوتبال دارند نداریم که اگر این حمایت را داشتیم می‌توانستیم مانند فوتسال تیم داشته باشیم، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس مسابقات لیگ دسته یک را انجام داد ولی متأسفانه هیچ برنامه‌ای برای فصل جاری نیست. در استان ما سرمایه زیادی وجود دارد ولی از این سرمایه برای بانوان هزینه نمی‌شود.

دارا با بین اینکه امروزه در فوتبال آقایان در هرمزگان اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و باید بدانیم که بانوان هم می‌توانند در کنار آقایان پیشرفت کنند ،استعدادیابی شوند و به تیم ملی راه پیدا کنند، عنوان کرد: استعدادهای زیادی داریم ولی به دلیل نداشتن تیم منسجم نمی‌توانیم این افراد را به تیم ملی معرفی کنیم. اگر تیم داشته باشیم و در این زمینه کار کنیم ، مطمئناً ما نیز می‌توانیم در تیم ملی بازیکن داشته باشیم.

وی در خصوص بخش مربیگری و داوری تصریح کرد: به عقیده بنده در بخش داوری از خیلی از شهرستان‌های دیگر جلوتر هستیم. در داوری ملی و کمک‌داوری افراد بسیار خوبی را داریم و کسانی را داریم که در مسابقات لیگ برتر قضاوت می‌کنند و امسال دو علاقه‌مند دیگر به داورانمان اضافه شدند و هم‌اکنون در مجموع ۶ داور را در استان داریم. در بخش مربیگری نیز مربیان بسیار خوبی را داریم ولی متأسفانه باشگاه‌ها از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

دارا در پایان گفت: هرمزگان در صورت حمایت می‌تواند در تمامی رشته‌های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال حرفی برای گفتن داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *