ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرماندار قشم:

اثرات سودمند حذف ارز ترجیحی به مردم اطلاع‌رسانی شود

فرماندار قشم گفت: حذف ارز ترجیحی کار بزرگی است که باید اثرات سودمند آن در کاهش نوسانات و ثبات قیمت‌ها توضیح داده شود تا آرامش و اطمینان مردم که پس از استقرار دولت مردمی در حال ترمیم است آسیب نبیند.

بازخبر/  محمد محمدحسینی تختی، در دیدار با تعدادی از اعضای ستاد آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: دولت مردمی قوی به جای عافیت‌طلبی، تصمیم بزرگی را اجرایی کرد که از نتیجه مستقیم آن  مردم بهره‌مند می‌شوند؛  بهره‌گیری از نظر کارشناسان متخصص و صادق برای درمان اقتصاد بیمار و  توجه به معیشت مقطعی اقشار مختلف از نکات برجسته فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی است.

وی ادامه داد: اقتدار دولت، اقتصاد بازار و رفاه مردم سه‌ضلعی است که با برنامه، تخصص، وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری قابل تحقق است.

محمدحسینی تصریح کرد: تنگناهای معیشتی و سختی‌هایی که در حوزه‌های آب، برق و راه عرصه را بر مردم تنگ کرده واقعیاتی است که مردم برای رفع آن به دولت مردمی اعتماد کردند و وظیفه همه ما پایبندی به شیوه رفتاری مبتنی بر اخلاق اسلامی رئیس‌جمهور و  دوری از اقدام و کلام متفاوت از آن است.

فرماندار قشم با اشاره به ضرورت تشکیل اتاق فکر از میان نخبگان فکری که به استقرار دولت کمک کرده، اضافه کرد: به‌کارگیری نیروهای متخصص، نخبه و صاحب‌فکر که آبروی دولت مردمی قوی را آبروی خود می‌دانند و در هر شهرستان مردم را تشویق به مشارکت در انتخابات و تشریح برنامه‌های آیت‌الله رئیسی تلاش کردند مطالبه غیرقابل انکار و بخش دیگری از کار است که نباید نادیده گرفته شود.

حامیان انتخاباتی آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار عنوان کردند: خود را در مقابل آرای مردم و موفقیت دولت مسئول می‌دانند و فعالیت مدیران را رصد کرده و انحراف از شیوه رئیس‌جمهور را تحمل نخواهند کرد.

ابراز گلایه از برخی انتصابات خارج از شهرستان، بی‌توجهی به نیروهای توانمند محلی و  حاضر در شهرستان و لزوم بازنگری در روش‌هایی که به گفته حامیان دولت منجر به فرصت سوزی  و اعتمادسوزی می‌شود از دیگر نکات قابل اشاره از سوی آنان بود.

به گزارش ایسنا، پیشنهاد تشکیل جلسه مشترک فرماندار با حضور روسای ستادهای فعال آیت‌الله رئیسی در شهرستان از دیگر نکات قابل‌ذکر سخنان حامیان دولت در ابن جلسه بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *