ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ونزوئلا ،ایران را مقصدی امن برای سفر اعلام کرد

ونزوئلا درحالی ایران را در فهرصت مقاصد امن برای سفر قرار داده است که این دو کشور به تازگی قراردادی ۲۰ ساله امضا کرده‌اند. همچنین گروهی از آژانس‌داران ایرانی به ونزوئلا سفر کرده‌اند تا این کشور را به عنوان مقصد جدید سفر برای ایرانی‌ها شناسایی کنند.

بازخبر/ اضافه شدن ایران به فهرست مقاصد امن ونزوئلا پیش از سفر نیکلاس مادورو، رییس‌جمهور این کشور به تهران صورت گرفته است.

ونزوئلا پیش‌تر با هدف گسترش مسیرهای هوایی خود کشورهای دیگری همچون پاناما، روسیه، جمهوری دومینیکن، مکزیک، ترکیه، کوبا، بولیوی، اسپانیا و پرتغال را در فهرست مقاصد امن سفر قرار داده بود و مجوز پروازهای تجاری، مسافری و باری برای آن‌ها صادر کرده است.

مقامات ایران و ونزوئلا همزمان با امضای قرارداد ۲۰ ساله بین دو کشور، همچنین توافق کردند پرواز مستقیم بین تهران و کاراکاس از ۲۸ خردادماه (هجدهم ژوئن) برقرار ‌شود. هرچند پروازهای باری بین ایران و ونزوئلا از سال ۲۰۱۹ برقرار شده است، اما وزیر حمل‌ونقل هوایی ونزوئلا گفته پروازهای جدید، مسافربری و برای ایجاد روابط بیشتر دو کشور در حوزه گردشگری و فرهنگی است.

ونزوئلا از سال ۱۳۹۹ به دنبال توافق گردشگری با ایران است، در همان سال وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران آمد و دو توافق همکاری در زمینه گردشگری با ایران امضا کرد و از تورگردانان ایرانی خواست که ونزوئلا را به ‌عنوان یک مقصد گردشگری متنوع بشناسند و معرفی کنند. وزیر گردشگری ونزوئلا در یک سال دو بار به ایران سفر کرد تا درباره توسعه همکاری‌های گردشگری، دو کشور به توافق‌های جدی‌تری برسند. همچنین گروهی از تورگردانان این کشور به انگیزه برقراری سفرهای دو جانبه گردشگران دو کشور به ایران سفر کردند.

اینک گروهی از آژانس داران ایرانی با هدف آشنایی و معرفی یک مقصد جدید به ونزوئلا سفر کرده‌اند. وزیر گردشگری ونزوئلا در توئیتر خود نوشته است: «این ۲۳ تورگردان برای شرکت در سمینار تجاری با هدف تقویت روابط تهران-کاراکاس در صنعت گردشگری به این کشور سفر کردند.» این سمینار همزمان با سفر نیکلاس مادورو به تهران در ونزوئلا برگزار شد.

ونزوئلا از جمله کشورهایی است که با ایران لغو روادید شده است و شهروندان دو کشور بدون ویزا و با گذرنامه معتبر به مدت دو هفته می‌توانند به خاک یکدیگر سفر کنند. این کشور که تحت تحریم‌های شدید آمریکا به سر می‌برد، در شمالی‌ترین قسمت آمریکای جنوبی و در جنوب دریای کارائیب (Caribbean Sea) واقع شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *