ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

هشدار سازمان هواشناسی؛ احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها و طوفان شن در جنوب شرق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی هوای صاف‌ و آفتابی تا روز دوشنبه برای اغلب مناطق کشور از افزایش دمای هوا و احتمال آتش‌سوزی جنگل‌ها خبر داد و گفت: همچنین احتمال طوفان شن در شمال سیستان و بلوچستان به دلیل وزش بادهای ۱۲۰ روزه وجود دارد.

«فریبا گودرزی» امروز( شنبه) افزود: امروز در شمال و شرق سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق کرمان احتمال طوفان شد وجود دارد.

وی گفت: اختلال در تردد، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به سازه‌های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی و غیره، سقوط اشیاء از ارتفاعات، شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل ریلی و هوایی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی تا روز یکشنبه در مناطقی از شمال شرق، شرق و به‌ویژه منطقه زابل، جنوب شرق و دامنه‌های البرز شرقی، پیش‌بینی افزایش سرعت وزش باد و احتمال رگبار وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اوایل وقت امروز از تلاطم خلیج‌فارس کاسته خواهد شد و ارتفاع موج در خلیج‌فارس به زیر یک متر می‌رسد و در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه دریا آرام خواهد بود. در طی این روزها ارتفاع موج در شرق عمان در نواحی دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲ متر و تنگه نسبتاً آرام خواهد بود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه با عبور موجی از تراز میانی جو در برخی مناطق از استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق، شرق و ارتفاعات البرز به‌ویژه در ساعات بعدازظهر، رشد ابر و بارش پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز سه‌شنبه نیز برای ارتفاعات البرز، بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق، رگبار پراکنده خواهیم داشت.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *