ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان تأکید کرد

ضرورت برنامه‌ریزی‌ عملیاتی اعزام زائران هرمزگانی به پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تلاش در جهت تامین همه امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: برنامه‌ریزی‌های عملیاتی براساس پیش بینی تعداد زائران استان هرمزگان جهت اعزام به مراسم پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) انجام شود.

بازخبر/  مهدی دوستی در نشست ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان، عنوان کرد: جهت اعزام زائران استان هرمزگان به مراسم پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) برنامه‌ریزی‌های عملیاتی براساس پیش بینی تعداد زائران، انجام شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، موارد مورد نیاز همچون تعداد اتوبوس ها جهت حمل و نقل زائران، تعداد پروازها جهت اعزام هوایی زائران و دیگر امکانات همچون اسکان و تغذیه زائران به صورت دقیق احصا و مشخص و برای تامین این نیازها تصمیم‌گیری و اقدام شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم استفاده از مشارکت‌های مردمی و خیرین جهت تقویت موکب های استان هرمزگان برای مراسم اربعین حسینی(ع)، افزود: همچنین همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان های مختلف تلاش کنند که شرایط مناسب برای اعزام زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ایجاد شود.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از اقدامات کمیته‌های ستاد استانی اربعین حسینی(ع) در استان هرمزگان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، استان هرمزگان از ۳۸ موکب دارای مجوز برای اربعین حسینی(ع) برخوردار است که ۲۲ موکب این استان برون مرزی بوده و در کشور عراق به زائران اربعین حسینی(ع) خدمات ارائه می‌کنند و مابقی موکب های این استان نیز در مسیر تردد زائران در داخل کشور از استان هرمزگان تا استان خوزستان، فعال خواهند بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *