آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان:

شعب تأمین اجتماعی هرمزگان پنج‌شنبه و جمعه فعال هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان با یادآوری اینکه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از ماه جاری تنها از طریق سامانه غیرحضوری این سازمان امکان‌پذیر است، اعلام کرد: شعب تامین اجتماعی در استان روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در این زمینه دایر هستند.

بازخبر/  عباس اکبری  افزود: در پی تغییر سامانه ارسال لیست حق بیمه و با عنایت به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، مقرر شده است، همکاران مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سئوالاتی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند جهت دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *