اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

قشم و کیش آماده پذیرایی بدون ویزا از گردشگران جام جهانی

گردشگران می توانند بدون ویزا به دو منطقه آزاد قشم و کیش وارد شوند و این موضوع موجب شده نوک پیکان پذیرایی از تماشاگران جام جهانی در ایران بر عهده این دو جزیره قرار دارد.

بازخبر/  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: فرصت سوزی سال های گذشته امکان ایجاد امکانات زیرساختی برای میزبانی از تیم های فوتبال حاضر در قطر را از ما گرفته است و در این مدت زمان کوتاه باید برای میزبانی شایسته از تماشاگران مسابقات برنامه‌ریزی کنیم.

افشار فتح الهی بیان کرد: باید در سه حوزه میزبانی از گردشگران، افزایش مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذار برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت جام جهانی بیشترین بهره را ببریم.

وی تصریح کرد: حضور گردشگران جام جهانی فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایرانی- اسلامی و صلح طلب ما به جهانیان است و با تدوین برنامه مناسب فرهنگی می توان اثرات بسیار مثبتی در ذهن گردشگران بر جای گذاشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *