ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش:

مشکلی در چاپ کتب درسی وجود ندارد/تغییر آزمایشی کتاب‌های درسی در برخی پایه‌ها

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن بیان این مطلب که مشکلی در زمینه ثبت سفارش کتب درسی و همچنین چاپ آنها وجود ندارد، از تغییرات آزمایشی کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها در سال تحصیلی آتی خبر داد.

  بازخبر/  حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی درباره روند ثبت نام و چاپ کتب درسی برای سال تحصیلی جدید توضیح داد و گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۸ فروردین ماه آغاز شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: چاپ کتاب‌های درسی نیز در حال انجام است و کارها در روال طبیعی خود پیش می‌روند.

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پاسخ به پرسشی پیرامون تغییرات کتب درسی در سال تحصیلی آینده، گفت: امسال تغییر کلی در کتاب‌های درسی نداشتیم؛ از سال آینده نیز اگر کار بر اساس روال خودش پیش برود در برخی پایه‌ها یک سری تغییرات آزمایشی خواهیم داشت. لذا فعلا هیچ تغییری در کتاب‌ها به صورت کلی نخواهیم داشت.

لطیفی ادامه داد: باید در همین زمینه یک سری پیش نیازها و اسناد را آماده کنیم و به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش برسانیم که امسال پیگیر هستیم در مسیر تدوین چارچوب های راهنمای برنامه درسی حوزه‌ها بتوانیم کارهای تکمیلی را انجام دهیم. هنوز جزئیات تغییرات آزمایشی به صورت تفصیلی و دقیق مشخص نیست و پس از تکمیل فرایندها اعلام خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *