اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مک دونالد از روسیه رفت

مک‌دونالد، بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای جهان اعلام کرد که پس از ۳۰ سال فعالیت رستوران‌های خود در این کشور، پس از درگیری میان مسکو و اوکراین، از بازار روسیه خارج خواهد شد.

بازخبر/ مک‌دونالد، در ماه مارس، تمام رستوران‌های خود را در روسیه، از جمله فروشگاه میدان پوشکین را تعطیل کرد. مک دونالد در حال پیگیری فروش کل مجموعه رستوران‌های خود به یک خریدار محلی است و نام، لوگو، برند و منوی مک‌دونالد را حفظ اما علائم تجاری خود را در روسیه حفظ خواهد کرد.

طبق اعلام رویترز، این شرکت انتظار دارد هزینه غیرنقدی در حدود ۱.۲ تا ۱.۴ میلیارد دلار به عنوان بخشی از هزینه خروج ثبت کند.

مک‌دونالدز اعلام کرد: بحران انسانی ناشی از جنگ در اوکراین و محیط عملیاتی غیرقابل پیش‌بینی، مک‌دونالدز را به این نتیجه رسانده است که ادامه مالکیت کسب‌وکار در روسیه دیگر قابل تحمل نیست.

مک‌دونالدز تا زمانی که به دنبال خریدار است، به پرداخت حقوق کارکنان محلی ادامه خواهد داد. در حال حاضر ۶۲ هزار نفر در رستوران‌های روسی این گروه فعالیت می‌کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *