ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

توسعه آنالایزرهای یکی از مواد آلاینده صنعت نفت در دستور کار محققان کشور

قرارداد فاز تکمیلی توسعه و ارتقای آنالایزر ترکیبات مرکاپتان به منظور تشخیص و آنالیز کلیه مواد بودارکننده مصرفی در شرکت ملی گاز ایران میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی گاز استان هرمزگان منعقد شد.

  بازخبردر حاشیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی قرارداد تکمیلی توسعه و ارتقای آنالایزر ترکیبات مرکاپتان میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی گاز استان هرمزگان منعقد شد.

دکتر جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت مرکاپتان را جزو مواد آلاینده دانست و گفت: با اجرای این پروژه می‌توان حذف آن را در دستور کار قرار داد.

وی فعالیت‌های پژوهشگاه صنعت نفت را معطوف به نیازهای صنعت عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا همواره تلاش شده است که این اقدامات منجر به تولید فناوری و دانش فنی شود.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، مهندس فؤاد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه قرار است توسط محققان پژوهشگاه صنعت نفت فاز تکمیلی توسعه و ارتقای دستگاه آنالایزر نوری ترکیبات بودارکننده مصرفی اجرا شود و از این طریق نیاز شرکت ملی گاز ایران نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: در فاز اول دستگاه آنالایزر مربوط به یک ماده بودارکننده ساخته شده است که خوشبختانه در حاشیه نمایشگاه نفت تهران این همکاری منجر به عقد قرارداد در زمینه توسعه و ارتقاء این آنالایزر شده است. با ساخت این دستگاه می‌توان میزان دقیق مواد بودارکننده تزریقی در گاز طبیعی را تشخیص داد و از خطرات احتمالی ناشی از عدم میزان دقیق این مواد جلوگیری کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *