آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

در تولید و توزیع روغن هرمزگان مشکلی نداریم/مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و روند تامین، توزیع و پشتیبانی این کالاها روند مطلوبی دارد.

بازخبر/ خلیل قاسمی صبح امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اکنون به اندازه کافی مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های استان توزیع شده و هم در این حوزه و هم در حوزه دیگر کالاها همچون روغن مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در استان کارخانه تولید روغن وجود دارد، تولید روغن بیش از نیاز استان است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه ذخایر اقلام اساسی خوبی در استان موجود است، تصریح کرد: تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک برای نظارت بر قیمت‌ها در استان در حال فعالیت هستند.

قاسمی بیان کرد: با همکاری بنکداران کالاهای اساسی از جمله روغن در خرده فروشی‌ها و همه شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در بازرسی کالا و خدمات در یک روز گذشته ۴۳ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است، اظهار کرد: بازرسان این سازمان در یک روز گذشته پنج هزار و ۴۹۵ بازرسی از واحدهای تولیدی، عمده فروشی و خرده فروشی در سطح استان داشتند که ۴۳ پرونده تخلف تشکیل شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از ۲ میلیارد ریال است، اضافه کرد: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی درج نکردن قیمت، صادر نشدن فاکتور و گرانفروشی است.

قاسمی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *