ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کلاهبرداری با سوءاستفاده از اعتماد و عدم آگاهی

با هوشیاری و تیزبینی کارشناسان پلیس فتا استان فردی که باسوءاستفاده از اعتماد یک شهروند در مقابل باجه عابر بانک از وی کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

بازخبر/  رئیس پلیس فتا استان هرمزگان ، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان هرمزگانی مبنی بر کلاهبرداری ۲۰ میلیون ریالی در پای باجه عابربانک از وی توسط یک فرد ناشناس ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان کرد با در خواست کمک از فردی در پای باجه عابربانک جهت انتقال وجه متهم با سوء استفاده از اعتماد بنده در یک فرصت کوتاه مبلغ ۲۰ میلیون ریال را به حساب دیگری انتقال داده واز محل متواری شده است.

سرگرد احسان بهمنی خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه کارشناسان مجرب پلیس فتا با ردگیری حساب ها و بررسی نحوه خرج کرد وجه کلاهبرداری شده در نهایت متهم شناسایی وضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه ‌شدن با مستندات و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و معترف شد با توجه به اینکه شاکی ناشنوا بود و با مشاهده موجودی وی وسوسه شدم و بدور از چشمان وی ۲ میلیون تومان از حساب آن به کارت دیگری انتقال دادم و فکر نمی کردم که به این سرعت شناسایی و دستگیر شوم.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع جرم مشابه در استان از عموم شهروندان خواست به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکرده و از قرار دادن دادن کارت بانکی خود به دیگران و افراد ناشناس جدا خود داری و هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی در اسرع وقت موضوع را از طریق وبسایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *