ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس سازمان صمت هرمزگان:

مشکلی در تامین اقلام اساسی در هرمزگان وجود ندارد

رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد و روند تامین، توزیع و پشتیبانی این کالاها روند مطلوبی دارد.

بازخبر/  خلیل قاسمی صبح امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از روند توزیع کالاهای اساسی در بندرعباس، افزود: روزهای جمعه گرچه کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها معمول نیست، اما جمعه گذشته برای تنظیم بازار استان، کشتارگاه‌ها به فعالیت خود ادامه دادند.

وی اضافه کرد: اکنون به اندازه کافی مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های استان توزیع شده است و هم در این حوزه و هم در حوزه دیگر کالاها همچون روغن که اخیراً توزیع یارانه آن‌ها مردمی شده است، مشکلی وجود ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در استان کارخانه تولید روغن وجود دارد، تولید روغن بیش از نیاز استان است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن ذخایر استراتژیک کشور در استان هرمزگان، به هموطنان اطمینان می‌دهم که این ذخایر خوب و کافی است.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه ذخایر اقلام اساسی خوبی در استان موجود است، عنوان کرد: تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک برای نظارت بر قیمت‌ها در استان در حال فعالیت هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *