اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

انتقام سروش از یحیی به قیمت قهرمانی استقلال

ورزش سه نوشت: ستاره پیشین پرسپولیس توانست با سماجت خود دروازه سرخ‌پوشان را فرو بریزد و نقش مهمی در پیروزی سپاهان داشت.

بازخبر/ سروش رفیعی که با انگیزه بالا در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود، امیدوار بود بتواند مقابل تیم سابق خود بدرخشد و نمایش خوبی را از خود به جای بگذارد و با دست پر از نبرد با سرخ‌پوشان پایتخت خارج شود.

رفیعی که شایعات زیادی پیرامون دوباره پرسپولیسی‌شدنش و البته مخالفت گل‌محمدی در فصل نقل و انتقالات در فضای مجازی وایرال شده بود، امشب توانست به تیم سابق خود گل بزند.

هافبک بازیساز سپاهان با ارسال بلند توپ دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و توپ در مقابل حامد لک به زمین خورد و با اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس، برای دومین‌بار سپاهان به گل رسید تا سروش رفیعی هم در پیروزی طلایی‌پوشان نقش‌آفرینی کرده باشد.

او در شرایطی توانست برای تیمش گل بزند که با برتری 2-1 سپاهان، پرسپولیس شانس قهرمانی‌اش در لیگ بیست و یکم را از دست داد و جام قهرمانی به استقلال رسید تا یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبالی‌اش را سروش رفیعی به تیم سابق خود زده باشد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *