ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شکایت یک مهاجم خارجی دیگر از پرسپولیس دردسرساز شد

صبر جری ریکاردو بنگستون، بازیکن هندوراسی پس از حدود چهارسال دوندگی برای دریافت مطالباتش لبریز شد و او تصمیم دارد بار دیگر از طریق مراجع قضایی پیگیر دریافت مطالباتش باشد.

بازخبر/  ؛ در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به‌دلیل شکایت آنتونی استوکس، مهاجم سابق این باشگاه بسته شد شکایت جدیدی از جانب مهاجم خارجی سابق دیگری در راه است! صبر جری ریکاردو بنگستون، بازیکن هندوراسی پس از حدود چهارسال دوندگی برای دریافت مطالباتش لبریز شد و او تصمیم دارد بار دیگر از طریق مراجع قضایی پیگیر دریافت مطالباتش باشد. داستان تکراری بدهی‌های گذشته که وارث آن مدیر جدید است و هربار این باشگاه پرطرفدار را وارد چالش می‌کند. گزافه نیست اگر بنویسیم مدت‌هاست اعضای انضباطی فیفا و CAS هم از بدعهدی و قرارداد عجیب‌وغریب باشگاه‌های ایرانی به‌خصوص سرخابی‌ها درقبال خارجی‌ها به تنگ آمده‌اند!

مجموع طلب بنگستون از پرسپولیس ۷۰هزار دلار بود اما با رایزانی‌های آرش نجفی وکیل این بازیکن که زمانی هم وکیل باشگاه پرسپولیس بود، این بازیکن راضی شد ۱۵هزار دلار تخفیف دهد و با دریافت ۵۵هزار دلار شکایتش را از پرسپولیس پس بگیرد. مدیران وقت پرسپولیس فقط ۲۰هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کردند و همچنان خبری از پرداخت ۳۵هزار دلار باقی‌مانده نیست.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *