آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رکورد روپایی با توپ فوتسال در کنفدراسیون ایمارو شکسته شد

میکاییل مبارکی ورزشکار ۱۱ ساله هرمزگانی رکورد روپایی با توپ فوتسال را با ثبت ۱۴ هزار روپایی در زمان یک ساعت و ۲۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه در کنفدراسیون ایمارو شکست

  بازخبر/  میکاییل مبارکی افزود:  از سن ۶ سالگی فوتسال بازی می کنم و از همان ابتدا با پدرم تمرین روپایی انجام می دادم و پس از دیدن علاقه مندی ام به فوتسال به باشگاه صداری جنوب رفتم و در این باشگاه به فوتسال ادامه دادم.

وی با بیان اینکه باشگاه صدرا زحمات زیادی برایم کشید و برنامه رکورد شکنی امروز را برگزار کرد تا بیشتر در جامعه فوتسال دیده شوم، عنوان کرد: بسیار خوشحالم که توانستم امروز این رکورد را بشکنم.

مبارکی با اشاره به اینکه آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی در تیم های بزرگ است، خاطرنشان کرد: به طور حتم رشته فوتبال و فوتسال را ادامه می دهم  و روزی پیراهن تیم ملی را خواهم پوشید.

 پدر این ورزشکار هرمزگانی با بیان اینکه توقع دارم مسئولان ورزش به این استعدادها رسیدگی کند، اظهار کرد: باشگاه صدرا تا حدودی می تواند از این استعداد پشتیبانی کند اما پس از آن نمی دانم چه کنم و چگونه همچین بازیکنانی را پرورش دهیم

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *