اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عدم افزایش قیمت دارو و واکسن دامی با حذف ارز ترجیحی

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با تاکید بر فقدان تاثیر حذف ارز ترجیحی بر قیمت دارو و واکسن دامی، گفت: قیمت این اقلام به هیچ وجه افزایش نخواهد داشت.

بازخبر/ دکتر غلامرضا محرابی  با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم دامداران ما در استان گلستان تغییر قیمت اقلام دارویی و واکس های دامی در شرایط فعلی کشور است، اظهار کرد: شایعات بسیاری در سطح فصای مجازی مبنی بر افزایش قیمت دارو و واکسن دام منتشر شده است که با قاطعیت تمامی آنها تکذیب می شود.

وی با باین اینکه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی تاثیری در  قیمت اقلام دارویی، واکسن های دامی و طیور و همچنین آبزیان ندارد، افزود: با توجه به این که از سال ۱۳۹۸ واردات تمامی اقلام دارو و واکسن های دامی، طیور و آبزیان با ارز نیمایی انجام شده است حذف ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی در بحث تامین این کالاها مشکل ساز نخواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر عملیات واکسیناسیون فراگیر رایگان آبله، شاربن و لمپی اسکین در جمعیت دام سبک و سنگین استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ظرف چند روز آینده، عملیات واکسیناسیون رایگان PPR در جمعیت دام سبک نیز آغاز خواهد شد و سایر عملیات واکسیناسیون علیه بیماری‌های دامی توسط بخش های دولتی و خصوصی نیز  برنامه ریزی و صورت خواهد پذیرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *