اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرادی: عدم توجه به اصول قانون اساسی موجب نگرانی است

نماینده مردم ابوموسی و بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تمام سعی و تلاش‌ نمایندگان مجلس بر اجرای خوب قانون اساسی باشد، مردم نیز اعتماد خواهند کرد.

بازخبر/  احمد مرادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با تاکید بر رعایت همه اصول قانون اساسی اظهار کرد: اگر تمام سعی و تلاش‌ ما نمایندگان مجلس بر این باشد که قانون اساسی را به خوبی اجرا کنیم، مطمئن هستیم و مردم نیز اعتماد خواهند کرد که تمام امور و مشکلات مملکت قابل حل است.

وی تاکید کرد: آنچه موجب نگرانی است، عدم توجه به اصول قانون اساسی است. بر اساس اصل نوزدهم قانون اساسی مردم ایران از هر قوم و قبیله‌ای که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند اینها سبب امتیاز نخواهد بود؛ این بدان معناست که میان هیچ کدام از مسئولین هیچ امتیازی وجود ندارد مگر آنکه در خدمتگزاری به مردم.

این نماینده مجلس افزود: همچنین بر اساس اصل ۲۰ قانون اساسی همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند؛ بر همین اساس ان شاءالله همه همکاران ما به این اصول توجه کنند و تمام تلاش‌شان بر این باشد که مسائل و مشکلات مردم را در سراسر ایران حل کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *