آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس هواشناسی استان هرمزگان:

هرمزگانی‌ها از رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر با توجه به احتمال وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری در ارتفاعات بویژه منطقه بشاگرد، مردم از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

بازخبر/ مجتبی حمزه نژاد افزود: در مناطق دریایی استان بویژه جزایر خلیج فارس افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی باعث متلاطم شدن دریا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت باد در جزایر غربی استان گاه تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، اظهار کرد: امروز در برخی نقاط غربی استان و از بعدازظهر در ارتفاعات استان از جمله منطقه بشاگرد، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش موقتی سرعت باد مورد انتظار است.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: از لحاظ دمایی تا اواسط هفته در بیشتر نقاط استان نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود و از اواخر هفته جاری افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به متلاطم بودن دریا، شناورهای سبک از رفت و آمد دریایی خودداری کنند و احتیاط‌های لازم در رفت و آمد شناورهای مسافربری بویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد، اضافه کرد: در ساعات بعدازظهر با توجه به احتمال وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری در ارتفاعات بویژه منطقه بشاگرد، مردم از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

حمزه نژاد در پایان عنوان کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق دریایی استان بویژه جزایر خلیج فارس وزش باد شدید (شمال غربی -جنوب غربی) باعث مواج شدن دریا و اختلال در رفت و آمدهای دریایی می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *