ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ممانعت از افزایش قیمت اینترنت آینده این حوزه را تهدید می‌کند/ قیمت باید منطقی باشد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: نهاد تنظیم گر باید قیمت معقولی را برای اینترنت متناسب با واقعیت های اقتصادی جامعه تعیین کرده و دلایل افزایش قیمت را نیز برای مردم تبیین کند.

بازخبر/ هادی بیگی نژاد  درباره وضعیت قیمت و کیفیت اینترنت در کشور، بیان کرد: دنیا هر روز در حال پیشرفت است و ارتقای کیفیت اینترنت یکی از ضروریاتی است که باید به آن پرداخته شود. از سوی دیگر زمانی که ما در سطح کشور با تورم مواجه هستیم، قطعا ارائه خدمات اینترنت از سوی شرکت ها نیز شامل هزینه است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: اگر ما امروز به بهانه عدم افزایش قیمت اینترنت مانع برنامه ریزی برای توسعه این صنعت در آینده شویم، همین بلایی که بر سر صنعت برق کشور آمد، بر سر اینترنت نیز می آید. امروز هیچ سرمایه گذاری رغبت ندارد تا در حوزه برق سرمایه گذاری کند، چراکه قیمت این حوزه تکلیفی بوده و مابه التفاوت نیز به آنان داده نمی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: زمانی که ما فضا را بسته نگه داریم و شرایط اقتصادی را در توسعه یک بخش لحاظ نکنیم به مرور زمان آن بخش روبه نابودی خواهد رفت. در حوزه اینترنت هم اینگونه است. پیشنهاد بنده این است که یک شورای تنظیم گر متناسب با واقعیت اقتصادی کشور، قیمت اینترنت را تعیین کند، اگر ما بخواهیم جلوی افزایش قیمت بایستیم در آینده در این حوزه نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

بیگی نژاد در پایان با بیان اینکه نهاد تنظیم گر باید قیمت معقولی را تعیین کرده و دلایل افزایش قیمت اینترنت را برای مردم تبیین کند، تصریح کرد: افزایش قیمت اینترنت باید زمینه ارتقای کیفیت و توسعه این بخش را فراهم کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *