اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان:

فراتر از توقعات ظاهر شدیم/در مرحله نهایی هر بازی حکم یک فینال دارد

سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان گفت: در مرحله نهایی هر بازی حکم فینال دارد و برای کسب پیروزی و نتیجه لازم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.

بازخبر/  علی امیری در خصوص شرایط مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور، افزود: مرحله دوم به طبع بهترین ها حضور دارند و تمامی تیم ها با هماهنگی و با تمامی قوا برای صعود به لیگ برتر می جگند.

وی با بیان اینکه روز نخستی که برای عقد قرارداد به شرکت فولاد هرمزگان رفتم توقع از بنده بقا در لیگ دسته اول بود، اظهار کرد: با توجه به جذب بازیکنان جوان و با انگیزه و هماهنگی لازم در بین کادرفنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه توانستیم به مرحله نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه بازهم در مرحله نهایی تلاش می‌کنیم و با انگیزه بالا و اتخاذ تدابیر لازم امیدواریم بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی هر بازی حکم فینال دارد و برای کسب پیروزی و نتیجه لازم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط در مرحله نهایی بسیار سخت و با توجه به شرایط مالی و جوانی بازیکنانم جدل با سایر تیم ها دشوار است، اضافه کرد: تنها یک سهمیه فیفا در لیست جای خالی وجود دارد اما با توجه به شرایط جذب بازیکن و بودجه ای باشگاه با همان لیست مرحله اول در مرحله نهایی حاضر می شویم.

امیری با اشاره به اینکه تیم فولاد هرمزگان و صنایع هرمزگان هر دو جوان ترین تیم های مرحله نهایی رقابت ها هستند، اظهار کرد: تیم صنایع بازیکنان با تجربه بیشتری از فولاد هرمزگان دارد اما از ۴۶ بازیکن هر دو تیم ۴۰ بازیکن بومی هستند که این موضوع نوید روزهای خوبی را برای فوتسال هرمزگان می دهد.

وی در خصوص شهرآورد هرمزگانی ها در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های فوتسال دسته اول کشور، عنوان کرد: بازی بسیار سخت و دشواری است و هر دو تیم با شناخت کافی و کامل از یکدیگر وارد مسابقات می شوند.

سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان تصریح کرد: تیم صنایع هرمزگان در سه سال گذشته پله پله مسیر موفقیت را طی کرده و فصل گذشته تنها به دلیل تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند و از مدیریت باشگاه تا تدارکات همه ارکان یک باشگاه حرفه ای را دنبال می کنند و بازی در مقابل این تیم سخت و دشوار است اما فوتسال غیرقابل پیش بینی است و تلاش خود را خواهیم کرد تا با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش ایسنا، در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه دو تیم فولاد هرمزگان و صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *