آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شدند

طی حکمی از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی، «افشار فتح الهی» به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

  بازخبر/ در متن «سعید محمد» خطاب به افشار فتح الهی آمده است:

“به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و با توجه به تصویب نامه شماره ۱۷۵۶۸/ت۵۹۸۱۱ک مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم» منصوب می شوید. با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»؛ از جنابعالی انتظار می رود ضمن اهتمام در راستای رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع به منظور گسترش و تسهیل تولید با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، با اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیأت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید. توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد «عهدنامه مدیران» در دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.”

همچنین با حکم معاون اول رییس جمهور اعضای جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شدند. بر این اساس وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره ۱۱۳۲۰۰/ت۴۹۵۱۶ هـ مورخ ۱۳۹۲/۶/۵ تصویب کردند:

۱- آقای «افشار فتح الهی» به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم به مدت سه سال جایگزین آقای «محمدباقر سعادت» می شود.

۲- آقای «عادل پیغامی» به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی قشم به مدت سه سال جایگزین خانم «پروین فرشچی» می شود.

این تصویب نامه در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ به تایید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *