آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
/گزارش از اکران نوروزی سینماهای هرمزگان/

استقبال ۱۱ هزار نفری هرمزگانی‌ها از اکران نوروزی سینما

در حالی این روزها سینماهای فعال استان هرمزگان به ۳ سالن ختم شده که اکران نوروزی نیز چندان با استقبالی در سطح کشور مواجه نشد و سینماداران امیدوارند با اکران فیلم های جدید در عید فطر بار دیگر رونق به سالن های سینما بازگردد.

بازخبر/ ۷ فیلم “روز صفر، سگ بند، شادروان، قدغن، مرد بازنده، موقعیت مهدی و گل به خودی” در سالن های ستاره جنوب و ستاره شهر بندرعباس و سینما گوهر بندرلنگه، سینما خلیج فارس حاجی آباد و سینما فرهنگ میناب نیز به نمایش در می‌آید که تاکنون با فروش ۳ میلیارد و ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار ریالی و استقبال ۱۱ هزار و ۱۹۴ نفری در ۴۸۹ سانس به نمایش درآمده نیز همراه بوده است.

فیلم “سگ بند” با استقبال ۶۵۸۱ نفری در ۳ سالن و ۱۳۷ سانس و فروش یک ملیارد و ۷۸۱ میلیون و ۳۷۵ هزار ریالی در جایگاه نخست استقبال از فیلم های اکران نوروزی در استان هرمزگان قرار گرفت و پس از آن فیلم “روز صفر” با استقبال ۱۴۵۵ نفری در ۲ سالن و ۸۱ سانس و فروش ۳۹۱ میلیون و ۷۷۵ هزار ریالی و “موقعیت مهدی” با استقبال ۱۵۲۴ نفری در ۲ سالن و ۷۳ سانس و فروش ۳۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین فیلم های “شادروان” با استقبال ۹۸۵ نفری در ۳ سالن و ۱۱۱ سانس و فروش ۲۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریالی، “مرد بازنده” با استقبال ۵۳۵ نفری در ۳ سالن و ۶۹ سانس و فروش ۱۶۲ میلیون و ۷۲۵ هزار ریالی و “قدغن” با استقبال ۸ نفری در یک سالن و ۳ سانس و فروش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که به دلیل نمایش فیلم “گل به خودی” ویژه کودک و نوجوان آمار دقیقی از فروش بلیط و میزان استقبال مخاطبین نیز موجود نیست.

روند فروش و استقبال فیلم ها نشان می دهد فیلم “سگ بند” همچون کل کشور رتبه نخست پرفروش ترین فیلم را به خود اختصاص داده است اما در فیلم های دوم و سوم نیز هرمزگان با کل کشور کمی متفاوت بوده و در حالی که در سطح کشور “موقعیت مهدی و شادروان” رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند در هرمزگان “روز صفر و موقعیت مهدی” رتبه های دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

حال باید منتظر ماند و دید که با اکران فیلم های ویژه عید فطر که “لامینور، انفرادی و مغز استخوان” را در استان هرمزگان به خود اختصاص می دهد، آیا شاهد تحول و استقبال بیشتری از هنر هفتم در استان هرمزگان خواهیم بود یا خیر؟!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *