ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تصمیم مدیرعامل پرسپولیس برای حل یک مشکل

مهر نوشت: به دنبال ایجاد مشکلاتی که در پی پرداخت متفاوت قراردادها به بازیکنان و مربیان پرسپولیس بوجود آمده بود، مدیرعامل این باشگاه شیوه جدیدی را برای پرداختی‌ها در نظر گرفته است.

بازخبر/  باشگاه پرسپولیس در فاصله ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر تنها نیمی از قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم را پرداخت کرده است تا سرخپوشان همچنان با مشکلات مالی روبرو باشند اما نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر و همچنین شکست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی باعث سکوت شاگردان یحیی گل محمدی در این خصوص شده است.

بازیکنان پرسپولیس قبل از حضور درویش نه تنها نسبت به عدم دریافت مبالغ قرارداد خود اعتراض داشتند بلکه بابت عدم دریافت یکسان قراردادها نیز گلایه می‌کردند. همین امر باعث شد تا رضا درویش پس از دریافت گزارش‌های مالی از حسابداری با اختلاف فاحش در پرداختی به بازیکنان و مربیان روبرو شود.

جعفر سمیعی و مجید صدری مدیران قبلی پرسپولیس در برهه‌های زمانی مختلف برای جلوگیری از هرگونه حاشیه به برخی بازیکنان و مربیان تیم پرداختی بیشتری نسبت به سایر اعضا داشتند که همین امر بارها باعث اعتراض بازیکنان وقت پرسپولیس شد.

درویش پس از اینکه توانست پاداش بردهای پرسپولیس را به طور کامل بین تمام اعضای تیم به طور یکسان پرداخت کند با وجود بی پولی شدید این روزها به بازیکنان طلبکار اعلام کرده است هرگونه پرداختی به صورت گروهی خواهد بود و حاضر نیست نظم مالی موجود را تغییر دهد. او برای جریمه اخیری که از سوی هیأت مدیره برای تمام اعضای تیم هم در نظر گرفته شد نیز صراحتاً اعلام کرده است همه باید یک اندازه جریمه شوند.

از این رو بازیکنانی همچون مهدی ترابی و میلاد سرلک همچنان با وجود درخواست‌های مالی خود برای تمدید قرارداد باید منتظر تصمیم هیأت مدیره در این زمینه باشند و خبری از دریافتی پول زودتر از هم تیمی‌های آنها نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *