ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

قیمت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد

قیمت کتاب‌های درسی در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.

 بازخبر/ ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۸ فرودین ماه، آغاز می‌شود. قیمت بسته‌های آموزشی پس از ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی قابل مشاهده می‌باشد به ‌منظور اطلاع‌رسانی، فهرست قیمت کتاب‌های هر یک از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی را به تفکیک اعلام کرد.

ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از فردا، یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه به‌صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیرماه خواهد بود.

بر این اساس ثبت سفارش برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۱ خرداد ماه و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۱ شهریور ماه این امکان فراهم شده است.

سازمان پژوهش به‌عنوان متولی نظارت برنشر و توزیع مواد آموزشی تمام تلاش خود را مصروف داشته تا خانواده‌ها کمترین فشار را برای تهیه کتب درسی فرزندانشان متحمل شوند.

قیمت بسته آموزشی هر کدام از پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی به شرح زیر است: (قیمت‌ها به ریال است)

قیمت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد

قیمت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *