اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

پیگیر احداث پیست اسکیت استاندارد بندرعباس هستیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: جهت توسعه و رشد ورزش اسکیت پیگیر هستیم که پیست اسکیت استاندارد چند منظوره به مساحت ۷ هزار متر مربع احداث کنیم

 بازخبر/ مظفر خادمی ، افزود: رشته ورزشی اسکیت یکی از رشته های پرطرفدار و هیجان انگیز است که استعدادهای فراوانی در این رشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه جهت توسعه و رشد این ورزش پیگیر هستیم که پیست اسکیت استاندارد چند منظوره به مساحت ۷ هزار متر مربع احداث کنیم، اضافه کرد: بحث آموزش و استعدادیابی دو مقوله مهم در امر ورزش است که همه هیئت ها باید آن را مدنظر قراردهند.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان در پایان با بیان اینکه از برنامه ها و فعالیت های هیئت های ورزشی در حد توان حمایت خواهیم کرد، اظهار کرد: هیئت اسکی استان هرمزگان باید با برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید جهت شرکت در مسابقات لیگ کشوری سرعت، فری استایل و هنری آمادگی بالا داشته باشد تا شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران هرمزگانی در این رشته باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *