ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استقبال ۸۹ درصدی دانش آموزان از آموزش حضوری

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش، استقبال ۸۹ درصدی دانش آموزان از آموزش حضوری را مبین رضایتمندی اولیا از تصمیم گیری اتخاذ شده دانست.

بازخبر/   سید مجتبی هاشمی صبح امروز (۲۳ فروردین ماه) در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان بندرعباس و گفت و گو با دانش آموزان و اولیای مدرسه، ضمن تقدیر از خانواده ها و اعتمادی که به تصمیم اتخاذ شده درخصوص حضوری شدن آموزش داشتند، تصریح کرد: وزارت آموزش وپرورش در راستای تحقق این رضایتمندی همگام با استان ها، نیازسنجی ها را رصد کرده و با تشکیل کمیته های مدیریت فوریت و اعلام گزارش ها، اقدامات لازم را انجام داده است و همچنان این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تعطیلی آموزش حضوری در مدارس و ادامه روند فعالیت ها در بستر مجازی، به واسطه اجباری که متاثر ازشیوع  بیماری کرونا بود، امر تعلیم و تربیت دانش آموزان را به شدت دچار افت کرد و این امر در بازخوردهای ارائه شده از استان ها کاملا مشهود بود.

هاشمی ادامه داد: علاوه برآن خانواده ها نیز با ملاحظه افت تحصیلی، بی انگیزگی و عدم تحرک فرزندان خود ،خواستار جدی آموزش حضوری بودند، باتوجه به واکسینه شدن اولیا و دانش آموزان و کنترل این بیماری، تصمیم ستادمدیریت کرونا به تأسی از تدبیر دولت سیزدهم، بر این شد که فعالیت ها قابلیت برگشت به صورت حضوری دارند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه دانش آموزان، سرمایه های میهن اسلامی ما هستند و باید از این سرمایه به نحو مطلوب محافظت شود، تصریح کرد: مدیران مدارس مکلف هستند طبق دستورالعمل  فعالیت حضوری، اجرای برنامه های مدرسه را منطبق با اهداف سندتحول بنیادین، با پویایی و ایجاد رغبت ونشاط همراه کنند.

وی ضمن ابراز رضایت از رعایت دو اصل اجرای شیوه نامه های بهداشتی‌ و تهویه طبیعی درمدارس  تأکید کرد: در مندرجات نهایی شیوه نامه وزارت بهداشت، فاصله گذاری اجتماعی حذف شده است لذا حضور دانش آموزان در کلاس ایجاد نگرانی نمی کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *