ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

به دنبال جذب گردشگران جام جهانی در جزایر هرمزگان هستیم

استاندار هرمزگان گفت: بایستی بر روی دورانی که بازی‌ها برگزار نمی‌شود تمرکز و برنامه ریزی کنیم تا با شناخت کافی از سلیقه گردشگران مختلف و با توجه به ضعف جغرافیایی قطر، امکانی فراهم کنیم که گردشگران بتوانند در زمان باقی مانده تا بازی‌های تیم‌شان از ظرفیت‌های جزایر ایران استفاده کنند.

بازخبر/ مهدی دوستی در ‏نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر حمل و نقل دولت قطر در جزیره کیش، از توجه ویژه هرمزگان به فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبرداد و گفت: هرمزگان با توجه به بنادر خود قابلیت حمل کالا و صادرات محصولات مورد نیاز قطر را دارد.

وی افزود: در بحث صادرات کالا خصوصا محصولات کشاورزی که نیازمند طی شدن یک پروسه آزمایشگاهی و تایید سلامت محصولات از حیث استفاده از سموم است نیز اقداماتی در استان انجام شد.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: صادرات محصولات کشاورزی به قطر یک پروسه ۶ روزه داشت که باید آزمایشات سموم سبزیجات و میوه‌ها انجام می‌شد اما برای تسریع این مسئله با خرید یک دستگاه مجهز این پروسه کاهش یافت.

وی تصریح کرد: این دستگاه به قیمت ۱۸ میلیارد تومان خریداری شده و کمک می‌کند پروسه و روند انجام آزمایشات به حدود ۲.۵ روز کاهش یابد که بسیار کمک خواهد کرد.

دوستی بیان کرد: در بعد برنامه ریزی باید بیش از آنکه بر روی بازی‌ها سرمایه گذاری کنیم بایستی بر روی دورانی که بازی‌ها برگزار نمی‌شود تمرکز و برنامه ریزی کنیم تا با شناخت کافی از سلیقه گردشگران مختلف و با توجه به ضعف جغرافیایی قطر، امکانی فراهم کنیم که گردشگران بتوانند در زمان باقی مانده تا بازی‌های تیم‌شان از ظرفیت‌های جزایر ایران استفاده کنند.

وی اظهار کرد: ما باید روی ساعت پرواز، مقاصد گردشگری در فواصل چند روزه بین بازی‌ها در دورهای مختلف جام جهانی هم تمرکز و برای آن برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از فرصت موجود در جهت توسعه گردشگری استفاده کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *