ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

باید نهایت بهره را از حضور گردشگران جام جهانی قطر در جزایر قشم و کیش ببریم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: توازن در استقرار بنادر در طول سواحل باید مد نظر قرار گیرد و اسکله‌ها متناسب با شرایط جدید کشور و استان تعریف شوند.

بازخبر/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، اظهار کرد: استان هرمزگان علی‌رغم تمام ظرفیت‌ها یک استان گردشگری محسوب می‌شود و در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ چند میلیون نفر گردشگری وارد هرمزگان شد.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی که در ارائه خدمات برای گردشگران ایجاد شده بود، جابجایی مسافران دریایی بود. بنادر هرمزگان ظرفیت ارائه خدمات به شرایط عادی را دارند اما در شرایط خاص کار با چالش روبرو می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به ۱۲۰۰ کیلومتر نوار ساحلی هرمزگان بدون احتساب جزایر، تصریح کرد: توازن در استقرار بنادر در طول سواحل باید مد نظر قرار گیرد و اسکله‌ها باید متناسب با شرایط جدید کشور و استان تعریف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به این نکته که در آینده تحولی در حوزه بنادر و دریانوردی شرق استان هرمزگان ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: با توسعه مکران، ایران به آب‌های آزاد دسترسی پیدا خواهد کرد و ظرفیت بسیار خوبی برای شرق استان هرمزگان ایجاد خواهد شد که باید برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری حداکثری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم راه اندازی دانشگاه علوم و فنون دریایی در استان هرمزگان، بیان کرد: این دانشگاه برای تربیت نیروی ماهر در هرمزگان ضروری است و می‌توان رشته‌های مرتبط با ظرفیت استان مانند حقوق تجارت، حقوق حمل و نقل و … را ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر ارتقاء بنادر استان از طریق ظرفیت‌های بخش خصوص، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق توسعه متوازن محسوب می‌شوند که متاسفانه هنوز به درستی از آن استفاده نشده است. امیدوارم برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه تدوین شود.

وی، با ذکر این نکته که در تلاش هستیم که حوزه دانشگاه را به صنعت متصل کنیم، عنوان کرد: شناساندن چالش‌های صنعت به دانشگاه و معرفی ظرفیت‌ دانشگاهیان به صنایع از مهم‌ترین چالش ارتباط صنعت با دانشگاه و جامعه نخبگانی است که باید در راستای کاهش این فاصله گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: حضور گردشگران و میهمانان جام جهانی قطر در جزایر قشم و کیش ظرفیت بسیار خوبی برای استان هرمزگان محسوب می‌شود که باید نهایت استفاده از آن برده شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *