آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان:

کلیه کلاس های آموزشی دانشگاه هرمزگان حضوری می‌شود

کلیه کلاس های آموزشی دانشگاه هرمزگان در تمام مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) به صورت حضوری برگزار می شود.

بازخبر/  مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان  افزود: با توجه به از سرگیری آموزش حضوری از چهاردهم فروردین، حضور در کلاس‌ها و استفاده از هرگونه خدمات آموزشی منوط به تزریق دو نوبت واکسن کرونا است.

مهدی عباسی اظهار کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت انجام فعالیتهای مربوط به پایان‌نامه و رساله، مطابق روال گذشته از تاریخ ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱، فعالیت خود را بصورت حضوری انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به روال سابق و به صورت حضوری برگزار می شود، اضافه کرد: کلاس‌های درسی دانشجویان مقطع کارشناسی ورودیهای۹۸ و ماقبل، از تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ و ورودیهای ۹۹ و ۴۰۰ از تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می شود. ضمنا نحوه برگزاری کلاسهای عملی، متناسب با رشته تحصیلی از طریق دانشکده ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه به منظور تسهیل شرایط حضور دانشجویان محترم، کلاس‌های کلیه مقاطع تحصیلی در بازه های زمانی خارج از تاریخهای فوق، مطابق روال گذشته برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: آزمون پایان نیم‌سال کلیه دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشجویانی که در برابر بیماری کرونا واکسینه شده اند (حتی یک نوبت) موظف هستند نسبت به اخذ آدرس اینترنتی کارت واکسن دیجیتال از سامانه درخواست کارت واکسن به آدرس  https://vcr.salamat.gov.ir/fa و ثبت آن در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) اقدام کنند.

وی ادامه داد: ارائه هرگونه خدمت آموزشی منوط به شرکت در طرح پایش واکسیناسیون است و دانشجویانی که تاکنون واکسیناسیون خود را انجام نداده‌ یا فرایند واکسیناسیون را تکمیل نکرده‌اند، هرچه سریعتر نسبت به تکمیل فرایند واکسیناسیون در برابر بیماری کووید ۱۹ و ارسال آدرس اینترنتی کارت واکسن دیجیتال اقدام کنند.

عباسی عنوان کرد: باتوجه به بخشنامه‌های وزارتی، شرکت در کلاس‌های درس و ارائه هرگونه خدمات آموزشی، تنها با ارائه کارت واکسن معتبر مبنی بر تزریق هر دو نوبت واکسن‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: چنانچه در هر زمانی مشخص شود که دانشجو نسبت به تزریق نوبت دوم اقدام نکرده است از ادامه حضور وی در کلاسهای درس و نیز شرکت در امتحانات پایان نیمسال جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان  جهت ثبت نام و استفاده از خدمات خوابگاهی باید نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، تصریح کرد: دانشجویان متقاضی خوابگاه با توجه به از سرگیری آموزش حضوری از چهاردهم فروردین ماه، لازم است با مراجعه به سایت گلستان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عباسی با اشاره به اینکه ضروری است کلیه دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) شامل کسانی که قبلا برای ثبت نام خوابگاه اقدام کرده اند و یا تاکنون ثبت نام نکرده اند، از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ فروردین ماه، در سامانه فوق ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان جهت ثبت نام و استفاده از خدمات خوابگاهی باید نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در پایان گفت: ضمنا متقاضیان خوابگاه می توانند با مراجعه به پایگاه https://vcr.salamat.gov.ir/fa نسبت به دریافت و بارگذاری کارت واکسن خود اقدام کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *