اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم:

اسکله‌های گردشگری نوار ساحلی قشم تا سه شنبه تعطیل است

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌های گردشگری نوار ساحلی قشم به دلیل وزش باد شدید و دریای مواج از روز یکشنبه تا سه روز تعطیل است.

بازخبر/ علی اشتری صبح امروز (۷ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این راستا تمام سفرهای تفریحی از اسکله‌های کندالو  و شیب‌دراز به سمت جزیره هرمز ممنوع است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی به ۳۲ نات و ارتفاع موج به ۸ پا رسیده که این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین گرد و غبار محلی دید افقی را در دریا تا سه کیلومتر کاهش داده.

اشتری با اشاره به اینکه در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خطر غرق شدن شناگران و شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی، آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بومیان و گردشگران در روزهای طوفانی از شنا در دریا به صورت جدی خودداری کنند و در روزهای غیر طوفانی نیز در مکان‌هایی که اکیپ غریق نجات وجود دارد به شنا بپردازند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه فعالیت اسکله‌های گردشگری در خط شمالی جزیره به ویژه در جنگل‌های حَرّا در این روزها تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تردد از بندرمسافری قشم به مقصد بندرعباس و هرمز و نیز تردد در مسیر لافت و پل نیز دایر است.

اشتری در پایان عنوان کرد: البته پایش دریا به صورت مستمر انجام می‌گیرد و در صورت وجود مشکل، امکان تعطیلی مقطعی در اسکله‌ها و بنادر در خطه شمالی نیز وجود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *