ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آزادسازی کامل حریم دریا در قشم

رئیس دادگستری شهرستان قشم اعلام کرد: در راستای اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه، با رفع تصرف حدود ۴۶ کیلومتر معادل ۱۷۶ هکتار از حریم ۶۰ متری دریا در جزیره قشم طی ۱۲ مرحله، تمامی سواحل این جزیره به طور کامل آزادسازی شد.

بازخبر/  رضا صفایی صبح امروز (۲۳ اسفندماه) طول اراضی ساحلی آزادسازی شده در قشم را مساحتی بالغ بر یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در روز جاری با رفع تصرف ۶۹ هزار و دویست متر از اراضی باقی‌مانده در روستاهای باسعیدو و سرریگ و شهر سوزا و یکی از مناطق شهر قشم، عملیات آزادسازی حریم و بستر دریا در این جزیره به طور کامل اجرا شد و امروز می توانیم ادعا کنیم که در تمامی مناطق جزیره قشم حریم ۶۰ متری دریا آزادسازی شده و مورد دیگری باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تمامی مستحدثات غیرمجاز واقع شده در این اراضی نیز توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و مأمورین دریابانی و نیروی انتظامی تخریب شده است.

صفایی بیان کرد: حدود ۵۳ کیلومتر معادل ۳۵۰ هکتار از اراضی حریم ۶۰ متری دریا در مناطق مختلف استان هرمزگان نیز تاکنون رفع تصرف و آزادسازی شده که این سواحل برای استفاده در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان قشم در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب دولت، استانداری هرمزگان و تمامی دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که داوطلبانه اقدام به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم دریا کرده اند، تأکید کرد: خوشبختانه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف با دستگاه قضایی در راستای آزادسازی حریم دریا نشان داد که عزمی ملی برای تعیین تکلیف سواحل کشور وجود دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *