چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس

هتل های ۵ ستاره اصفهان مناسب نوروز ۱۴۰۱

سفر به اصفهان یکی از بهترین ایده‌ها برای گذراندن تعطیلات عید نوروز است. شهری که در سده شانزدهم میلادی میزبان پادشاهان صفویه بوده و به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شده است. از همین رو بناهای تاریخی فراوانی در شهر اصفهان به چشم می‌خورد که برخی از آنها جزو میراث تاریخی یونسکو هستند و به ثبت رسید‌ه‌اند

هتل های ۵ ستاره اصفهان مناسب نوروز ۱۴۰۱

سفر به اصفهان یکی از بهترین ایده‌ها برای گذراندن تعطیلات عید نوروز است. شهری که در سده شانزدهم میلادی میزبان پادشاهان صفویه بوده و به عنوان پایتخت ایران شناخته می‌شده است. از همین رو بناهای تاریخی فراوانی در شهر اصفهان به چشم می‌خورد که برخی از آنها جزو میراث تاریخی یونسکو هستند و به ثبت رسید‌ه‌اند. معماری اصیل ایرانی را در گوشه گوشه شهر اصفهان خواهید دید؛ حتی این معماری به ساخت اقامتگاه‌ها نیز سرایت کرده و به جرات می‌توان گفت محبوب‌ترین هتل های اصفهان با معماری اصیل ایرانی ساخته شده‌اند.

این شهر پر از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است که نظیر آنها سی و سه پل، پل مارنان، پل خواجو، بازار اصفهان، بازار قیصریه، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف الله، مسجد شاه، کلیسای وانک، موزه باغ، موزه پروانه‌ها، موزه آب، مناطق ییلاقی زیبا و پارک‌های سرسبز است. با این اوصاف باید در صدد رزرو هتل در اصفهان باشید. شهری که از دیدن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن سیر نمی‌شوید. پس بیایید بیشتر با هتل های ۵ ستاره اصفهان برای نوروز ۱۴۰۱ آشنا شویم.

هتل ۵ ستاره عباسی اصفهان

هتل عباسی جزو هتل های ۵ ستاره اصفهان است که امکانات وسیعی به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل پنج ستاره با در اختیار داشتن ۲۲۵ واحد اقامتی توانایی پذیرایی از جمع کثیری از مهمانان شهر اصفهان را دارد. یکی از ویژگی‌های خاص هتل عباسی اصفهان چشم‌اندازی استثنایی به گنبد فیروزه مدرسه چهار باغ است. همچنین این هتل در نزدیکی اماکن تفریحی و گردشگری شهر اصفهان مانند: سی و سه پل، کاخ هشت‌ بهشت، میدان نقش جهان و منارجنبان قرار دارد.

در معماری باشکوه هتل عباسی فرهنگ اصیل ایران موج می‌زند و در جای‌جای آن رد پای دوره صفوی را خواهید دید. همان‌طور که می‌دانید این هتل در گذشته کاروانسرایی بوده که به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده است. سپس شاه این بنا را به مادرش هدیه داد؛ به همین دلیل کاروانسرای عباسی در گذشته به کاروانسرای مادر شاه هم شهرت داشت. اتاق‌ها و سوئیت‌های مهمانسرای عباسی بسیار راحت و زیبا هستند. مطمئن باشید اقامت در این اتاق‌ها را هرگز از یاد نخواهید برد.

این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های معمولی یک تخته، دو تخته، اتاق چشم انداز، اتاق پردیس، سوئیت‌های صفوی و قاجار و آپارتمان‌های دو خوابه و سه خوابه است. اکثر این واحدهای اقامتی چشم‌اندازی زیبا به گنبد فیروزه‌ای رنگ مدرسه چهارباغ داشته و ویو خوبی به باغ هتل دارند. مهمانسرای عباسی اصفهان مفتخر است که علاوه بر خدمات اقامتی، خدمات پذیرایی از میهمانان را نیز بر عهده بگیرد. این هتل با در دست داشتن رستوران‌های فاخر، سفره‌خانه‌های سنتی و کافی‌شاپ‌های پیشرفته، طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

از جمله معروف‌ترین رستوران‌ها و سفره خانه‌های مهمانسرای عباسی می‌توان به سالن صبحانه، رستوران چهلستون، کافه تریا نقش جهان، چایخانه سنتی، سفره خانه سنتی و رستوران چشم انداز اشاره نمود. همچنین این هتل مجلل دارای چندین تالار پذیرایی بوده که تعداد آنها به ۱۱ عدد می‌رسد. این تالارها بسیار شیک و مجلل هستند و برای انواع مراسم‌های رسمی و غیررسمی مناسبند. از جمله این تالارهای پذیرایی می‌توان به تالار آیینه، تالار فیروزه، تالار عباسی، تالار زرین، تالار نقش جهان، تالار سیمین، تالار سیما و تالار عالی قاپو اشاره نمود.

در همین میان باید اشاره داشته باشیم که هتل عباسی دارای امکانات تفریحی و ورزشی مدرنی بوده که نظیر آنها استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ است. از طرفی فضایی بسیار زیبا و رویایی داشته که میهمانان عزیز می‌توانند از آن برای پیاده روی و قدم زدن استفاده کنند. محوطه باغ هتل عباسی اصفهان بسیار باصفا بوده و با وجود درختان، نهرهای روان و گل‌های زیبا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. این فضا وسعتی بالغ بر ۶ هزار مترمربع داشته و مطابق با فصل برای پذیرایی از میهمانان چیدمان می‌شود.

 

در همین میان باید اشاره داشته باشیم که هتل عباسی دارای امکانات تفریحی و ورزشی مدرنی بوده که نظیر آنها استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ است. از طرفی فضایی بسیار زیبا و رویایی داشته که میهمانان عزیز می‌توانند از آن برای پیاده روی و قدم زدن استفاده کنند. محوطه باغ هتل عباسی اصفهان بسیار باصفا بوده و با وجود درختان، نهرهای روان و گل‌های زیبا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. این فضا وسعتی بالغ بر ۶ هزار مترمربع داشته و مطابق با فصل برای پذیرایی از میهمانان چیدمان می‌شود.

از دیگر سوئیت‌های هتل کوثر، سوئیت رویال است. این سوئیت یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل کوثر محسوب شده و در ساختمان فیروزه واقع گردیده است. سوئیت رویال ۸۵ متری است و دارای میز ناهارخوری، فضای نشیمن، مبلمان راحت و شیک، میز تحریر، میز آرایش و کلیه امکانات ایده‌آل برای اقامت است. اگر خانوادگی به اصفهان سفر می‌کنید سوئیت دوبلکس هتل کوثر اصفهان نیز مناسب شماست. این سوئیت دارای فضای نشیمن، مبلمانی بسیار مدرن و زیبا، سرویس بهداشتی، مایکروویو، تلویزیون و… است. باید بدانید که هتل کوثر دارای چندین فروشگاه نیز هست.

این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه گز و سوغات، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه تابلو، صنایع چوب، فروشگاه زیورآلات و ادکلن، فروشگاه طلا و ساعت و فروشگاه پوشاک است. از سالن‌های پذیرایی هتل پارسیان کوثر اصفهان نیز می‌توان به سفره خانه سنتی سرو، رستوران ایتالیایی، رستوران زرین، رستوران تابستانه و رستوران فصلی اشاره نمود. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی را میل کنید. علاوه بر این هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کافی نت، پارکینگ طبقاتی، فروشگاه، تاکسی سرویس، آرایشگاه مردانه، فضای سبز و اتاق میتینگ است.

مطمئن باشید از رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان پشیمان نخواهید شد. این هتل زیبا نسبت به قیمت هتل های اصفهان که سه یا چهار ستاره هستند کمی بیشتر است؛ اما دسترسی راحت و ویژگی‌های خوب آن سبب می‌شود تا مسافران از پرداخت هزینه در این هتل نهایت استفاده و لذت را ببرند. باید بدانید فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا سی و سه پل فقط ۴ دقیقه، تا میدان نقش جهان ۱۹ دقیقه، تا پایانه اتوبوسرانی کاوه اصفهان ۲۲ دقیقه، تا کاخ هشت‌ بهشت ۱۳ دقیقه، تا بازار شهر ۱۵ دقیقه و تا فرودگاه ۲۵ دقیقه با خودرو است.

معرفی سامانه رزرو آنلاین هتل های ۵ ستاره اصفهان برای نوروز ۱۴۰۱

اگر دوست دارید نظرات مسافران را درباره هتل های اصفهان بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این وب سایت علاوه بر خواندن نظرات کاربران، می‌توانید قیمت هتل در اصفهان را بررسی کنید و دسترسی هر کدام از هتل ها را روی نقشه شهر اصفهان چک کنید. از همه مهم‌تر اینکه با وب سایت ایران هتل آنلاین امکان رزرو آنلاین هتل های ۵ ستاره اصفهان را خواهید داشت.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *