آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر هرمزگان:

۹ بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در هرمزگان فعال است

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:۹ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان در راستای ارائه خدمات پزشکی به افراد کم بضاعت فعالیت می کنند.

بازخبراعظم گلستانی در گفت و گو با ایسنا، یکی از اقدامات شاخص جمعیت هلال را راه اندازی بانک امانات دانست و اظهار کرد: این کار در راستای اهداف بشردوستانه، خیرخواهانه و کمک به خانواده‌هایی که قدرت خرید تجهیزات لازم برای نگهداری از بیماران خود را ندارند انجام می‌شود.

وی افزود: تجهیزات بانک امانات اعم از ویلچر،مانومتر، ساکشن، کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز است که در زمان مناسب به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی  قرار می‌گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر  هرمزگان با اشاره به اهدای برخی تجهیزات درمانی توسط خیرین به این بانک امانات تصریح کرد: با مشارکت خیران و افراد نیکوکار در سال جاری تجهیزات پزشکی خریداری شده تا به صورت امانی در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *