ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خردادماه آغاز فعالیت مجموعه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان

استاندار هرمزگان با اشاره به کلنگ‌زنی احداث مجموعه تولید موبایل و تبلت در بندرعباس گفت: این امر قدم مناسبی است و به صنایع موجود در استان تنوع بخشی خواهد کرد و با این گام امیدواریم هرمزگان به یکی از قطب‌های صنایع الکترونیک کشور نیز تبدیل شود.

بازخبرمهدی دوستی صبح امروز (۲۰ بهمن ماه) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی در ایام مبارک دهه فجر، چهار افتتاح پروژه و سه کلنگ زنی داشتیم.

وی افزود: در ابتدای صبح با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول محترم رئیس جمهور افتتاح ۷۵ طرح آموزشی شامل ۳۰۷ کلاس درس افتتاح شد.

استاندار هرمزگان گفت: پس از این برنامه ۴ طرح مهم صنعت برق استان به بهره برداری رسید، بهره‌برداری از یک واحد بسته بندی آب معدنی و بهره‌برداری از هنرستان شهید فخری زاده دیگر برنامه‌های امروز بود البته برای این هنرستان قرار است یک سری تجهیزات نیز به زودی اضافه شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز ما سه طرح برای کلنگ زنی داشتیم یکی از این طرح‌ها آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کنستانتره آهن بود و دیگر طرح نیز مطالبه‌ای بود که مدت زمان زیادی مردم از ما داشتند و امروز توفیق بود این طرح مهم و الحاق ۶۰ هکتار زمین و اختصاص آن به نهضت ملی مسکن فین را کلنگ زنی کنیم.

مهندس دوستی گفت: امروز همچنین ما کلنگ‌زنی یک مجموعه‌ای را داشتیم که قرار است از ابتدای سال آینده و احتمالا از خردادماه کار تولید موبایل و تبلت را در این استان آغاز کند.

وی ادامه داد: این امر قدم مناسبی است و به صنایع موجود در استان تنوع بخشی خواهد کرد و با این گام امیدواریم هرمزگان به یکی از قطب‌های صنایع الکترونیک کشور نیز تبدیل شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *