اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

اکنون زمان حمایت از تیم فوتبال شهرداری است/بازیکنان بومی احیا شدند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خواستار توجه و حمایت بیشتر از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور شد.

بازخبر/احمد کناری نژاد افزود: خوشبختانه امسال با وجود اینکه تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تمرینات خود را دیر آغاز کرد و با فشردگی اقدام به یارگیری و بدنسازی کرد اما با انتخاب درست امیر خلیفه اصل به عنوان سرمربی و چینش صحیح کادرفنی و انتخاب بازیکنان کارامد تا پایان نیم فصل فراتر از انتظارها ظاهر شد.

وی با بیان اینکه اعتماد به نیروهای بومی و استفاده بیش از ۵۰ درصدی از بازیکنان بومی در اغلب دیدارها نشان دهنده اعتقاد به استعدادهای بومی و توانمند دارد، خاطرنشان کرد: این روزها شاهد هستیم اعتماد به نفس بازیکنان بومی تیم شهرداری بندرعباس بالاتر از گذشته بوده و علاوه بر درخشش بازیکنان با تجربه ای چون هادی دهقانی، علیرضا اسلامی و علی خبر شاهد درخشش جوانانی همچون مهرداد عالی پور و جهانبخش خبر هستیم.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه اکنون که تیم شهرداری بندرعباس توانسته تا پایان نیم فصل در رتبه دوم قرار بگیرد و شور و نشاط را در بین جوانان و هوادارانش ایجاد کند نیاز به حمایت و ورود جدی تر شهردار بندرعباس هستیم، عنوان کرد: باید بیش از پیش به تقویت تیم از لحاظ معنوی، مالی و نفرات بپردازیم و نیازهای کادرفنی را برآورده کنیم تا در پایان فصل جشن صعود به لیگ دسته اول را برپا کنیم.

وی ادامه داد: اکنون نیاز است تا سایر نهادهای ذی ربط از جمله استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و بنگاه های اقتصادی استان به ویژه باشگاه صنایع پشتیبان به مدد شهرداری بندرعباس بیایید تا بتوانیم شاهد صعود تیم شهرداری بندرعباس به لیگ یک کشور باشیم.

کناری نژاد در پایان گفت: شهرداری بندرعباس نشان داد که با نتایج درخشانش می تواند شور و نشاط را به جامعه منتقل کند و این روزها تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به نوعی آبرو و سبب افتخار فوتبال هرمزگان بوده و امیدواریم به این روند موفق آمیزش ادامه دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *