ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

انتظار داریم بخش خصوصی تولید کاغذ از آهک را در هرمزگان دنبال کند

استاندار هرمزگان گفت: فاز نخست کارخانه سیمان سفید بندرخمیر به بهره برداری رسید که بخشی از یک کلان پروژه خواهد بود تا به زودی شاهد راه‌اندازی یک شهرک کانی‌های غیرفلزی در هرمزگان باشیم.

بازخبر/   مهدی دوستی صبح امروز (۱۹ بهمن ماه) در خصوص سفر به شهرستان بندرخمیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در ادامه دهه مبارک فجر خدمت مردم شریف بندرخمیر و بندرلنگه بودیم و در ابتدا با افتتاح نمادین یک طرح برق رسانی به طور همزمان افتتاح ۷۷ پروژه این حوزه به ارزش حدود ۱۸۹ میلیارد تومان در سراسر استان را به شاهد بودیم.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی به ۶۷ روستای استان با اعتباری حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که در شهرستان بندرلنگه مراسم نمادین افتتاح آن انجام شد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: افتتاح مدرسه ۶ کلاسه به همت کارخانه سیمان بندرخمیر و بعد از آن کلنگ‌زنی یک مدرسه ۶ کلاسه دیگر که زمین آن را خیرین اهدا کرده بودند و سازمان نوسازی مدارس کار ساخت آن را انجام خواهد داد دیگر طرح‌های امروز بود.

دوستی ادامه داد: در ادامه پروژه‌های امروز ما کلنگ زنی مجتمع سیمان سفید با ظرفیت یک هزار تن در روز را داشتیم که این گام اول از یک کلان طرح است تا یک شهرک کانی‌های غیر فلزی در استان راه‌اندازی شود و ما هم همه حمایت‌ها را خواهیم کرد تا همزمان دو بال کانی‌های فلزی و غیرفلزی را در استان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: صرف تمرکز بر توسعه کانی‌های فلزی یک ضعف برای کشور است در حالی که استان هرمزگان در این خصوص پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد و هم در زنجیره سیلیس، گچ، آهک قوی است و این گام می‌تواند گام موثری برای توسعه باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی درخواست کرده‌ام که به صورت ویژه بحث تولید کاغذ از آهک را هم ببینند و ما هر نوع حمایتی را چه از نظر زیرساختی و چه از لحاظ تامین انرژی و تسهیلات نیاز باشد در این زمینه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با سرمایه گذاری مناسب زنجیره این صنایع در استان هرمزگان توسعه داده شود و سرمایه‌گذاران از ظرفیت بومی استان استفاده کنند تا دردی که خیلی از پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی تحت عنوان زمان و کندی انجام کار دچار می‌شوند عارض بر پروژه‌های استان نشود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *