ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مخالفت مجلس با افزایش استثناها در قانون منع بکارگیری بازنشستگان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزودن استثناها در قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مخالفت کردند.

بازخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح اصلاح تبصره ۱ قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را بررسی کرده و در نهایت با کلیات این طرح مخالفت کردند.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح کلیات این طرح بیان کرد: بر اساس این طرح بازنشستگان به جای جانبازان بالای ۵۰ درصد، جانبازان ۲۵ درصد و رزمندگان و آزادگان دارای دو سال و بیشتر سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا اسارت و همچنین همسر و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد از شمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مستثنا می شوند.

وی افزود: در قانون قبلی شاهد بودیم که جانبازان بالای ۵۰ درصد از این قانون مستثنا شده بودند در حالی که اکثر این قشر تحت مداوا یا درمان بوده و عملا امکان استفاده از خدمات آنها در دوران بازنشستگی وجود نداشت با این اصلاح از خدمات جانبازان بالای ۲۵ درصد در دوران بازنشستگی می توان استفاده کرد. همچنین در قانون قبلی رزمندگان و آزادگان دارای سه سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا  اسارت از قانون مستثنا شده بودند و به افرادی که دو سال در صحنه حضور داشتند توجه نشده بود.

انصاری گف: این طرح با حضور همه بخش ها کارشناسی شده است.

در نهایت نمایندگان مجلس با کلیات این طرح مخالفت کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *